Kendimi tahrik edici şeyler yapmayı severim kendimi seviyorum vicut benim için hassas ve en temiz yerlerimdir dikkat ederim bu şeylerden kendimi okşamayı severim göğüslerimi sıkarım bazen eğlencesine twerk atarım
Böyle şeyler beni daha çok zevkli ve azdırıcı hale getiriyor bir oyuncağım olsada ne güzel olurdu ihtiyacımı karşılayabilecekti ama işte aile evi olduğu için böyle şeyler maalesef siparişte edemem ve evde gizli yerler yok :(
Özellikle duş alırken daha çok tahrik oluyorum artık öyle bir azıyorum ki sadece seslerim banyoya yankılanıyor Sıcak suda ilk başta her yerimi yıkarım daha çok ateşlenmesi için küçük hareketler yaparım bu beni daha çok ateşlendirir. O sırada kendimi okşamaya devam ederim ve artık dayanamaz hale gelir mastürbasyon yapmaya başlarım.
Bazen sıcak su başlığı ile vajinama doğru götürüyorum masaj yaparak daha çok zevke gelmeye başlıyorum sonra duş başlığını yere bırakıp parmakları mi vajinaya doğru götürüyorum artık daha azgın ve sevismek isteyen birini görüyordum birinin gelip beni parmaklamasını istiyorum vajinam o kadar sıcak ki her vajinamı ellerimle daha iyi okşayarak zevki eğlenceli hale getiriyorum.
Parmağımı sokarken her defasında bağırıp ahlamam beni bitiriyor dayanamayıp kendimi yere bırakıyorum bacaklarımı açıyorum okşayıp tekrar parmağımı sokuyorum soktukça daha çok alevlenip zevkten çıldırmış oluyorum parmaklarım uyuşana kadar mastürbasyon yapıyorum boşalmaya yakın daha çok hızlanıyorum.
Ama banyo o kadar sesimi alıyor ki Allah'tan evde ailem olmuyor istediğim kadar bağırabiliyorum. O an sadece tek istediğim bir kızın yanımda olup bana eşlik etmesi yanımda oturup bacaklarını açıp vajinama dokunturmasını isterim vajinalar sürtünerek daha çok hızlanıp boşalmak istiyorum.
Artık boşalmak üzereyim tek başıma parmakladığım vajinam artık boşalmak üzere hızlanıyorum ve parmakladığım vajinanın deliğini daha çok baskı uygulayarak sokup geri çıkararak elimde ki akıntı suyumu elimle emerek tekrar deliğe sokuyorum daha çok hızlanıyorum ve boşalmayı becerebiliyorum.
Artık daha çok rahat hissediyordum istediğimi yaptım çünkü güzelce
duşumu alıp kendime geldim size bir sir vereyim kızlar genellikle duşta mastürbasyon yapmayı daha çok sever su başlığı masaj aleti gibi olduğu için daha çok rahat hissettiriyor.