Hotel

16 1 1
                                    

Keď sme sa vybalili tak nám niekto zaklopal na dvere. Išla som otvoriť a bol tam Juraj.
"Ahoj Y/N" Pozrela som sa naňho.
"Tréner povedal že sa máte obliecť o 8 je večera" usmial sa na mňa.
"Dobre" povedala som a prišla Saša.
"Čau Juro, príďte k nám s chalanmi o 10"
"Dobre tak zatiaľ ahoj" otočil sa a išiel preč.
Začali sme sa chystať lebo už bolo pól ôsmej. Keď sme boli tak sme šli po chalanov ktorý mali izbu vedľa nás.
"No idete" samo sa kukol von z dverí a zakričal na chalanov:
"Poďteeeeee!!"
Šimon sa zľakol a tak sme sa začali smiať.
"Haha veľmi vtipné" prekrútil očami ale aj tak sa smial.
"No poďme už" povedal Samo a išli sme dole do jedálne. Sadli sme si k stolu a doniesli nám jedlo. Šimon sa na mňa a Juraja pozrel a povedal.
"Tak čo je medzi vami dvomi"
Juraj sa pozrel a ja som Šimona kopla do nohy on sa samozrejme zľakol a poskočil 5 metre do vzduchu práve v tedy keď Samo pil vodu takže to vypľul na Juraja. Ja, Saša, Samo a Šimon sme mali záchvat smiechu no Juraj bol celý mokrý takže jemu to vtipné neprišlo. No nečudujem sa mu, ani ja by som nechcela aby na mňa niekto vypľul vodu. Juro sa postavil a povedal. "Idem sa prezliecť" Ja som išla s ním lebo mi ho bolo ľúto. A ostatný tiež tak sme išli hore a keď sme išli po schodoch ktoré boli len pred 3 minútami umyté tak sa Šimon šmýkol. Začali sme sa všetci extrémne smiať a išli sme pomôcť Šimonovi.
Našťastie sa mu nič nestalo len ho trochu bolela noha. Išli sme teda na izby a o 10 k nám prišli chalani.
"Ahojtee" vošli dnu a ja s Jurom sme sa postiskali a všetci na nás pozerali.
"Olalaaa" povedal Šimon a zdvihol obočie.
"Buď ticho Šimon!" Povedal som naštvane.
"Dobre dobre kľud"

!príbeh sa ešte dokončuje!

Ahojteee! Tento part je kradší ale dúfam že sa vám páčil.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Juraj SlafkovskyWhere stories live. Discover now