Minho ve Jisung 2 yıldır sevgililerdi. Bir gün Minho'nun annesi ağır hastalandığı için Minho annesinin yanına Amerika'ya taşınmak zorunda kaldı. Annesinin durumu Minho yoldayken fenalaştı. Minho bu haberi duyunca daha hızlı bir şekilde hastaneye koştu. Ancak koşarken telefonunu yere düşürmüştü. Dışarıda da yağmur yağıyordu. Telefon hem kırılmıştı hem de ıslandığı için bozulmuştu. Minho hastaneye geldiğinde annesini yoğun bakıma almışlardı. Bir süre sonra ise ameliyahaneye götürmüşlerdi. 3-4 saat sonra ameliyat bitti. Doktor mutsuz bir şekilde oradan çıktı ve Minho'nun yanına geldi. Şunları söyledi "Minho, annenin durumu gittikçe kötüleşiyor. Kısa süre içinde en iyi doktorlara görünmesi gerek. Ancak bu masrafı karşılayamayacak kadar pahalı." Minho bunları duyunca yıkıldı. Bu masrafı karşılayamazdı. Doktorun yanına gidip şunu sordu "Doktor Bey, annem yaşayabilecek mi..?" Doktor ise "Eğer dediğim gibi en iyi doktorlara görünmez ise ölebilir." Minho çok üzülmüştü ama elinden birşey gelmiyordu.
[2 hafta sonra]
Minho hiç birşey yapamamıştı. Hâlâ düşünüyordu. Düşünürken doktorların bağırma seslerini duydu. Tüm doktorlar anneisinin olduğu odaya gidiyorlardı. Minho annesine birşey olduğunu anladı. İçeri girmeye çalıştı ama doktorlar onu içeri almadılar. Yaklaşık 9-10 dakika sonra doktorlar odadan çıktı ve Minho'nun yanına geldiler. Bir tanesi "Minho başınız sağolsun. Anneni kaybettik.." dedi. Minho bi anda bağırmaya ve ağlamaya başladı. O bunları yaşarken sevgilisi Jisung ona ulaşamadığı için depresyona girdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung Birbirinin Güneşi
RomanceMinsung 2 yıldır sevgililer ama bir yanlış anlamadan dolayı hayatlarında çok şey değişiyor...