Tekrar tekrar aradı ama hiçbir şekilde ulaşamadı. Korkmaya başlamıştı. Artık geceleri korkudan uyuyamaya başladı. Jisung bunları yaşarken sevgilisi Minho, annesinin mezarını ziyaret ediyordu. Minho 3-4 haftaya kendini birazda olsa toparlamıştı.
Jisung birşeylerin ters gittiğini anladı. Ama neyin olduğunu bilmiyordu. 1 ay olmuştu ve sevgilisine hâlâ ulaşamamıştı. Polise gitmek istiyordu ama birşey bilmeden gidemezdi. Minho'nun öldüğünü düşünmeye başladı. Korkudan panik ataklar geçiriyor ve bayılıyordu. Bir gün komşusu Jisung'u doğum gününe davet etmek için kapısını çalacakken iceriden Jisung'un çığlık seslerini duydu. Ama bişey demeden zili çaldı. Jisung kapıyı üzgün ve yorgun bir şekilde açtı. Yürüyecek hâli yok gibiydi. Komşu bunu görünce hemen sordu "Jisung iyi misin ne oluyor?!" Jisung cevap veremedi ve aniden bayıldı. Uyandığında hastanedeydi. Hemen yataktan fırladı ve doktora "Minho geldi mi?" dedi. Doktor "Sen onu bunu boşver de ne oldu sana, komşu çığlık seslerini duymuş." dedi. Jisung olanları anlatamadı ve "Sadece panik atak geçirdim iyiyim ben" dedi. Doktorlar onu bıraktı. Evine gitmeden çiçekciden çiçek aldı. Eve gitmeden annesinin mezarını ziyaret etmek istiyordu. Annnesinin mezarına giderken bir mezar gördü. Üstünde sevhilisinin ismi yazıyordu 'Lee Minho'. Bi anda gözleri doldu. İyice öldüğüne inanmaya başladı. Sadece mezara bakıp gitti. Annesinin mezarının yanına geldi ve konuşmaya başladı "Sevgilimde gitti anne, yanlız kaldım. Ne yapacağım...?" Cevap gelmeyeceğini bildiği için çiçeği koydu, mezarı öptü ve evine gitti. Evde kendisini yatağa attı ve Minho'ya düşünmeye başladı. Aklından çıkmıyordu. O sırada Minho Jisung'un evine geri gelmek için uçak bileti alıyordu. Almıştı, 2 gün sonra yola çıkacaktı ve yolculuk 1 gün sürecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung Birbirinin Güneşi
RomanceMinsung 2 yıldır sevgililer ama bir yanlış anlamadan dolayı hayatlarında çok şey değişiyor...