Sen kimsin¿¿

7 2 0
                                    

5ay sonra

Aradan ne kadar süre geçtiği umrumda değildi . Ama attık yeter bundan sonra üzülmek yok son tamam fazla bağırdım . Hazırlanıp okula gidecektim hayır bi insan nasıl kendine gelmek için okula gelirki bu yüzden hiking beni bekle ...

Doğa :Kızım burası mükemel ilk hangisi
Ekin: nefes kesende geberirken ne diycen
Senin nasıl dostların yada kardeşlerin var salaklar ya .
Ben:Adalet kulesi

Doğa:Ekin azına sì*yım mal orospu davşak.
Ekin:lan ben mi depresyondayım senin kaşin mal.
Ben:siz değilmiydiniz baban öldü diye sendemi ölcen diyenler?
Doğa :burda ölcez ama .
Dediğimizde çoktan bitmişti.

~~~~~~

Alarmım çaldı malesef okul ve ben neyse.
Gidip siyaha büründüm saçlarımı düz yaptım ve gözüme siyah kalem çektim siyah şortumu kapatan hırkamı alıp dışarı çıktım.

Ders edebiyat mı hayırrrr
Derste uyumak üzereyken kapı birden açıldı ve Meriç
Ona kızamazdım ama o hayır o bunu yapmalıydı ben o adama hala baba derdim bu olmasaydı ve o adam daha çok insanı üzerdi.
Tenefüs zili çalmıştı hemen bizim okulun arkasındaki duvara yaslandım ve ağalamamaya çalıştım yanıma bir insan yaklaştı kafamı kaldırdım. Ve Meriç
Burda ne işin var diyemeden azımı kapatı
"Gözlerime bak babanı ben öldürmedim ama öldürecektim "
'Bu ne demek babamı kim
öldürdü ?"
"Babanı hesaplaşmak için çağırdım gebereceğini anlayıp not yazmış sana ama benim çağırdığım yere gelmedi."
"Meriç bunları kendine sakla "
"hayır ben senin gözünde serseri olabilirim ama adam öldürmedim hatta o adam senin baban değil"
"sen kimsin serseri Meriç Soğuk mu karşımdaki iyi ama kötü Siyah Melek mi?

Bölüm kısa özür dilerim ama acıklı dimi iyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin