ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 ⓼

562 46 10
                                    


☆★☆ ✕〇✕〇 ★☆★

☆★☆ ✕〇✕〇 ★☆★

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



☆★☆ ✕〇✕〇 ★☆★

❝ But she wanted him there and there he was. A lamb ready for slaughter. ❞

☆★☆ ✕〇✕〇 ★☆★

ᴀɴᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ 𝟷𝟻ᴛʜ ᴅᴀʏ ᴏғ ɴᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ ɢᴏssɪᴘ ɢɪʀʟ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴇᴅ,

"ʟᴇᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴇᴀᴛ ᴄᴀᴋᴇ."

ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ᴄᴀᴋᴇ, ᴛʜᴀᴛ ɪs.

ᴛʀᴜᴛʜ? ᴛʜᴇʀᴇ's ɴᴏᴛʜɪɴɢ ɢᴏssɪᴘ ɢɪʀʟ ʟᴏᴠᴇs ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ᴘᴀʀᴛʏ. ʙᴇᴛᴛᴇʀ ʏᴇᴛ, ᴛʜᴇʀᴇ's ɴᴏᴛʜɪɴɢ ɪ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴇ ɪɴᴇᴠɪᴛᴀʙʟᴇ ᴅʀᴀᴍᴀ ᴛʜᴀᴛ sᴇᴇᴍs ᴛᴏ ɢᴏ ᴅᴏᴡɴ ᴀᴛ ᴀ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ᴘᴀʀᴛʏ. ᴀɴᴅ ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴘᴏᴛᴇɴᴛɪᴀʟ sᴄᴀɴᴅᴀʟ ᴄᴜʀʀᴇɴᴛʟʏ ʙʀᴇᴡɪɴɢ ɪ'ᴍ ᴄᴏɴғɪᴅᴇɴᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɴᴏᴛᴇᴡᴏʀᴛʜʏ ᴡɪʟʟ sᴘɪʟʟ ᴏᴜᴛ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ.

ғᴏʀ ᴛʜᴏsᴇ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ᴜɴᴀᴡᴀʀᴇ, ᴀɴᴅ/ᴏʀ ʟɪᴠɪɴɢ ᴜɴᴅᴇʀ ᴀ ʀᴏᴄᴋ, ᴀᴋᴀ ʙʀᴏᴏᴋʟʏɴ, ʙʟᴀɪʀ ᴡᴀʟᴅᴏʀғ ɪs ᴛᴜʀɴɪɴɢ sᴇᴠᴇɴᴛᴇᴇɴ ʏᴇᴀʀs ᴏʟᴅ ᴀᴛ ᴍɪᴅɴɪɢʜᴛ. ɴᴇᴠᴇʀ ᴏɴᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ᴏᴜᴛᴅᴏɴᴇ sʜᴇ's ᴛʜʀᴏᴡɪɴɢ ʜᴇʀsᴇʟғ ᴀ ᴠᴇʀʏ ᴄʜɪᴄ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛɪᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏ ᴅᴏᴜʙᴛ ʀɪᴠᴀʟ ᴛʜᴇ ɢʜᴏsᴛ ᴏғ ᴘᴀʀᴛɪᴇs ᴘᴀsᴛ, ᴘʀᴇsᴇɴᴛ, ᴀɴᴅ ғᴜᴛᴜʀᴇ.

ʜᴇʀ ɢɪғᴛ ʀᴇɢɪsᴛʀʏ ᴍᴀʏ ʙᴇ ʟᴏɴɢ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ɢᴜᴇsᴛ ʟɪsᴛ ɪs ǫᴜɪᴛᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴘᴘᴏsɪᴛᴇ. ʏᴏᴜ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʙᴇ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ɪɴᴠɪᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴀ ᴡᴀʟᴅᴏʀғ sᴏɪʀᴇᴇ ᴀɴᴅ ʙʏ ᴛʜᴇ ʟᴏᴏᴋs ᴏғ ɪᴛ, sᴏᴍᴇ ᴏғ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇɴ'ᴛ... ɪ ᴡᴏɴ'ᴛ sᴀʏ ɴᴀᴍᴇs. ʟɪᴋᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴀʀᴛ, ɪ'ʟʟ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇ sᴘᴇᴀᴋ ғᴏʀ ɪᴛsᴇʟғ. sᴀᴅ𝟺ᴜ, ʟᴇᴀᴋᴇᴅ ᴜs ᴀ sɴᴀᴘsʜᴏᴛ ᴏғ ʙ's ᴍᴏsᴛ ʀᴇᴄᴇɴᴛʟʏ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇᴅ ɢᴜᴇsᴛ ʟɪsᴛ ᴀɴᴅ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪ'ᴍ ɴᴏᴛ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ᴛᴏ ɴᴏᴛɪᴄᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴠᴇʀʏ ɴᴏᴛᴀʙʟᴇ ᴇxᴄʟᴜsɪᴏɴ...

[+ ᴀᴛᴛᴀᴄʜᴍᴇɴᴛ]

ʀᴇᴀʟʟʏ ᴍᴀᴋᴇs ᴀ ɢɪʀʟ ᴡᴏɴᴅᴇʀ, ᴡʜᴀᴛ ᴍᴜsᴛ ᴏɴᴇ ᴅᴏ ᴛᴏ ʙᴇ ᴇxɪʟᴇᴅ ʙʏ ǫᴜᴇᴇɴ ʙ? ɪ'ᴍ sᴜʀᴇ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ɪs ᴊᴜsᴛ ᴅʏɪɴɢ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ. ᴀʀᴇɴ'ᴛ ᴡᴇ ᴀʟʟ? ᴛʜᴀɴᴋs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴘɪᴄ sᴀᴅ𝟺ᴜ, ᴀɴᴅ ᴄʜᴇᴇʀs ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ ɢɪʀʟ! ɪ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴡᴀɪᴛ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴡʜᴀᴛ, ᴏʀ ᴡʜᴏ, ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ɢᴇᴛ ɪɴᴛᴏ ᴛᴏɴɪɢʜᴛ. ᴡᴇʟʟ, ᴛʜᴏsᴇ ᴏғ ʏᴏᴜ ᴛʜᴀᴛ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴍᴀᴅᴇ ᴛʜᴇ ʟɪsᴛ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ.

☆ ★ 𝕘𝕚𝕝𝕕𝕖𝕕 ☆ ★[ gossip girl fanfiction ]Where stories live. Discover now