((TW: masturbation 😭))
𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝗯𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗹 𝗻𝗼 𝘄𝗮𝘆. 𝗟𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗮𝘁 𝗺𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗱𝘀 𝗮𝘀 𝗶𝘁 𝗳𝗼𝗿𝗺𝘀 𝗮 𝘀𝗽𝗶𝗱𝗲𝗿𝘄𝗲𝗯.
"Go ahead it doesn't hurt to try. Just reach your hand out like your trying to grab something."
𝗜 𝗽𝘂𝘁 𝗺𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗱 𝘂𝗽 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗿𝗲𝘁𝗰𝗵𝗲𝗱 𝗶𝘁 𝗼𝗽𝗲𝗻, 𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗮 𝘀𝗽𝗶𝗱𝗲𝗿𝘄𝗲𝗯 𝘀𝘁𝗿𝗲𝘁𝗰𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗶𝗱𝗲 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹."GASP." 𝗘𝘅𝗽𝗹𝗼𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗜 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝗺𝘆 𝗳𝗼𝗼𝘁 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗿𝗮𝗹𝗹 𝗳𝗼𝘄𝗮𝗿𝗱 "Oh my gosh this is so cool!" 𝗜 𝗵𝗼𝗽 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗼𝗳𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗶𝗻 𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝗵𝗼𝗯𝗶𝗲 "Your learning really quickly aint ya? Then why don't you try to swing from here to that building?" 𝗛𝗲 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄 𝘁𝗼𝘄𝗮𝗿𝗱𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗶𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝗽𝗮𝗿𝘁𝗺𝗲𝗻𝘁.
"You gotta be kidding me, I'm not that good yet!"
"Like I said it never hurts to try."
"Hobie, the hell it will hopping out a damn window."
"Are you on your period or something or is it just the side effects of experiencing the radioactive" 𝗜 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲𝗮𝗱 𝗮𝘁 𝗵𝗼𝗯𝗶𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘆 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄 "Okay then.. I'll try" 𝗔𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗻𝘀𝗲 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗶𝘀𝗲𝘀 𝗜 𝘀𝘁𝗲𝗽 𝗺𝘆 𝗳𝗼𝗼𝘁 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗱𝗴𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄 𝗳𝗿𝗮𝗺𝗲 𝘀𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄."here I go." 𝗜 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗳𝗹𝗲𝗰𝘁 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗹𝗼𝗼𝗿 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴."YOU THOUGHT!" 𝗜 𝘆𝗲𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿. 𝗛𝗼𝗯𝗶𝗲 𝗽𝘂𝗹𝗹𝗲𝗱 𝗺𝘆 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘄𝗲𝗱 𝗺𝗲 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄.
"Good luck!" 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗮𝘀 𝗜 𝗳𝗹𝘆 𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗶𝗻𝗱𝗼𝘄
"FUCK YOUU!" 𝗜 𝘁𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗵𝗼𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗽𝗶𝗱𝗲𝗿𝘄𝗲𝗯 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗽𝘂𝗹𝗹𝘀 𝗺𝗲 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁 𝗶𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗹𝗮𝗺𝘀 𝗺𝘆 𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹."OOF!" 𝗜 𝘀𝗹𝗼𝘄𝗹𝘆 𝗰𝗿𝗮𝘄𝗹 𝘂𝗽 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗼𝗹𝗱 𝘁𝗼 𝗽𝘂𝗹𝗹 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗼𝗻 𝘁𝗼𝗽 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗶𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴.𝗛𝗼𝗯𝗶𝗲 𝗴𝗶𝘃𝗲𝘀 𝗺𝗲 𝗮 𝘁𝗵𝘂𝗺𝗯𝘀 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗾𝘂𝗶𝗰𝗸𝗹𝘆 𝘀𝗵𝗼𝗼𝘁𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗲𝗮𝘀𝗶𝗹𝘆 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗶𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗜 𝗮𝗺
"You're basically making fun of me cause i couldn't do it fast"𝗜 𝘀𝗮𝘆 𝘁𝗼 𝗛𝗼𝗯𝗶𝗲
𝗛𝗲 𝗰𝗵𝘂𝗰𝗸𝗹𝗲𝘀 "You did a good job.""Wait, at the arcade.. Is that what you guys ment?" 𝗜'𝗱 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝗮𝘁 𝗵𝗼𝗯𝗶𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝘀𝗸
"Yea. Honestly didn't expect you to become one of us.
𝗔𝘀 𝘄𝗲 𝘀𝗶𝘁 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗱𝗴𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗶𝗹𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘀𝗲𝗱
" Wait. I can't be any spiderman, I have a life to live im going to college tomorrow, I don't wanna make a scene. "
"Don't worry you'll eventually find a way to master your powers, trust me it's not that hard." 𝗛𝗼𝗯𝗶𝗲 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱.
YOU ARE READING
𝙋𝙪𝙣𝙠 𝙊𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙔𝙤𝙪♡
Romance𝐇𝐨𝐛𝐢𝐞 𝐱 𝐏𝐎𝐂 𝐅𝐞𝐦 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐧 𝐥𝐮𝐱𝐮𝐫𝐲 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐫 𝐇𝐨𝐛𝐢𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐚...