Selam bu benim ilk kitabım💗
İlk defa hayal dünyamı yazıya döküyorum umarım hoşunuza gider (bu kitabı TRUE BEAUTY adlı diziye göre yazacağım)
Saat sabahın yedisiydi.İceriden gelen bağrışmaları duyar duymaz yüzümü buruşturdum.
Her zamanki gibi kardeşim Araf ile ablam doğa tuvalet kavgası icerisindeydiler.
Üzerime beyaz bir t-shirt ve gri bir eşofman geçirdikten sonra merdivenlerden aşağı inmeye başladım.
Aşağı indiğimde ise gördüğüm manzara karşısında bir anda çığlığı basıverdim.
"ARAAAFF" Arafı pembe panterli şort ile görünce midem bulanmıştı.
Bir anda ikisininde bakışları bana döndü.
"Abla?"Araf korkuyla bana bakarken ne olduğunu sorguluyor gibiydi."Araf git hemen üstünü giyin!".
Araf sırıtarak yanımdan geçti ve odasına doğru yürümeye başladı.
Sinirlenmiştim çünkü her zaman aynı manzara ile uyanıyordum.Arkamı döndüğümde hazırlanmış kahvaltı masasını görünce tebessüm ettim ve masaya doğru yürüdüm.
"Babam yine döktürmüş"diye geçirdim içimden. Bizim evde yemekleri genelde babam yapardı.
Kahvaltımı edip odama çıktım.
1 hafta önce yeni bir eve taşınmıştık.Hemen makyaj malzemelerimi seçtim ve yüzüme uygulamaya başladım.
Çirkindim, çirkin doğmuştum bu yüzden insanlar benim ile dalga geçiyorlardı.
Bende makyaj yapıyordum işte.Makyajımı tamamlayıp saçımı açtıktan sonra çantamı alıp aşağı indim.
Ayağıma konverse ayakkabılarımı geçirip koşmaya başladım geç kalıyordum.
Okula girdim ve koşar adımlarla yürümeye başladım.yanımdaki insanların bakışları yüzümdeydi.
Güzel olduğumu düşünüyorlardı.Oysaki güzelliğim sadece makyajdan ibaretti.
Okulun demir kapısının önünde durduğumda koluma bir kızın girdiğini gördüm ve bir an afalladım.
"Selam ben Azra "
Gülümsedim.
"S-selam alev bende"
Tebessüm etti ve beni kolumdan çekiştirerek sınıfa getirdi.Sınıfa girdiğimde hocamızın geldiğini gördüm ve özür dileyerek yanına ilerledim.
"Evveet arkadaşlar sessiz olabilir miyiz!!
Bu yeni sınıf arkadaşınız Alev"Sınıftakilere bakarak tebessüm ettim ve sınıftakilerin hayran bakışlarına maruz kaldım.Ta ki onu görene kadar.
Bana bakmayan o çocuğu görünce gülüşüm soldu.
Azra'nın sesini işittim.
"Aleev yanım boş ve seni bekliyor gel güzelim"
Bir an onu erkek olarak düşünmeden edememiştim.Çok komik olurdu değil mi?Yanına geçtim ve çantamı arkama koyarak yaslandım.
"Hangi dersteyiz Azra?"
Azra bıkkınlıkla cevapladı
"Edebiyat"
Yüzümü burusturdum.bende sevmiyordum bu dersi.Azra kusuyormuş gibi yapınca güldüm.
Ve biraz ona yaklaşıp merakımı gidermeye çalıştım."Azra şu bay buzdağı'nın adını oğrenebilir miyim?"
Azra bana sorgulayan bakışlar attığında hemen açıkladım.
"Sadece bana bakmayinca merak ettim."
Azra tebessüm ederek."Edis"diyince bir
kahkaha patlattım."Şarkıları var mı bari"
Azra'ya bakınca nutku tutulmuş gibi bir yere baktığını gördüm. O noktaya bakınca bir serseriyi andıran bir çocukla göz göze geldim.
"Azra iyi misin?"
Azra bana döndü ve "çok korkunç değil mi"diye iç geçirdi.
Bana doğru yürüdüğünü görünce bir an afalladım.
Elini uzattı ve "selam yeni kız sensin sanırım."dedi.
Beni inceledi ve o noktada durdu: dudaklarımda.
Bir an gozlerime bakan gözlerinin kısıldığını gördüm.dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı ve bana doğru eğildi.
Dudaklarımızın arasında santimler kala geriye doğru sertçe birisi tarafından çekildiğini gördüm.Arkasına baktığımda ise onu...
Umarım beğenmişsinizdir...
Yeni bölüm için beklentilerinizi yazabilirsiniz.sizi seviyorum.
💋💗💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAKYAJ GÜZELİ
Romancedoğuştan güzel değildim ve zorluklar yaşadım ama o güne kadar...