ᵈⁱˢᵃᵖᵉᵃʳᵉⁿˢᵉˢˢ ⁱⁿ ᵃᵘ'ˢ...

70 2 0
                                    

𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒇𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎𝒔 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒆𝒂𝒄𝒉𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓

𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠;
- 𝐺𝑖𝑦𝑢𝑢 𝑇𝑜𝑚𝑖𝑜𝑘𝑎(𝐤𝐧𝐲)
(𝐺𝑖𝑦𝑢𝑢'𝑠 𝑒𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑙 𝑠𝑢𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑐𝑎𝑡, 𝐾𝑖𝑤𝑖)
- 𝑈𝑧𝑢𝑖 𝑇𝑒𝑛𝑔𝑒𝑛(𝐤𝐧𝐲)
- 𝐾𝑜𝑘𝑢𝑠ℎ𝑖𝑏𝑜(𝐤𝐧𝐲)
- 𝐷𝑜𝑢𝑚𝑎 (𝐤𝐧𝐲)
- 𝐻𝑢𝑚𝑎𝑛!𝐻𝑜𝑟𝑟𝑜𝑟 𝑠𝑎𝑛𝑠(𝐒𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐮𝐬)
- 𝐻𝑢𝑚𝑎𝑛!𝐸𝑟𝑟𝑜𝑟 𝑠𝑎𝑛𝑠(𝐒𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐮𝐬)
- 𝐻𝑢𝑚𝑎𝑛!𝑃𝑎𝑝𝑦𝑟𝑢𝑠(𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫𝐭𝐚𝐥𝐞)
- 𝑃𝑦𝑟𝑜(𝐭𝐟2)
- 𝐷𝑒𝑚𝑜𝑚𝑎𝑛(𝐓𝐟2)
-𝐾𝑎𝑡𝑠𝑢𝑘𝑖 𝐵𝑎𝑘𝑢𝑔𝑜𝑢(𝐌𝐡𝐚)
-𝐼𝑧𝑢𝑘𝑢 𝑀𝑖𝑑𝑜𝑟𝑖𝑦𝑎(𝐌𝐡𝐚)

꧁~~~~~~~~~~~~~~~~~꧂

𝚆/ ''..𝙷! 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚂𝚊𝚗𝚜 & 𝙷! 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚂𝚊𝚗𝚜..''
.
.
𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙳𝚞𝚜𝚝. "𝙳-𝙳𝚞$𝚝 𝚠𝚝𝚏 𝚊𝚛€ 𝚢𝚘-𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚛𝚘" 𝙳𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚕𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛. "𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛, 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚖 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝙴𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗." 𝙳𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍, 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛. 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍. "𝙳𝚞𝚜𝚝, ₩𝚑𝚊𝚝 𝚍-𝚒𝚍 𝙽̃𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛£ 𝚜𝚊𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝-𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝.?" 𝙳𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍. "𝙽𝚘𝚝 𝚝𝚘𝚘."
𝙷𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛. "𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜, 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛" 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢. 𝙴𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙷𝚘𝚛𝚛𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚒𝚗𝚐.

P𝚘𝚙!

𝙳𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍. "𝙷𝚞𝚑???𝚠𝚑𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚊-" 𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚎. "𝙾𝚑.."
.
.
.
.

𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 & 𝑼𝒛𝒖𝒊;
.
.
𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 𝒔𝒂𝒕 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝑼𝒛𝒖𝒊, 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒕, 𝑲𝒊𝒘𝒊. "Hᴇʏ Uᴢᴜɪ..?" 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝑼𝒛𝒖𝒊. 𝑻𝒆𝒏𝒈𝒆𝒏 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖. "𝐘𝐞𝐚?" 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒏 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉. "I..I ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ sᴀʏ ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ.. Sᴀᴠɪɴɢ mᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴀᴛ ᴏɴɪ.." 𝑼𝒛𝒖𝒊 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒆𝒅. "𝐖𝐨𝐰, 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐮𝐭, 𝐡𝐞𝐲, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮." 𝑼𝒛𝒖𝒊, 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚. "Nᴏ- ʀᴇᴀʟʟʏ.. ʟɪᴋᴇ ɪғ ɪᴛ ᴡᴀsɴ'ᴛ ғᴏʀ ʏᴏᴜ ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ'ᴠᴇ.. Dɪᴇᴅ.. Iᴍ ʟᴜᴄᴋʏ ᴛᴏ ᴇᴠᴇɴ ᴇsᴄᴀᴘᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ᴇʏᴇ.." 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒑𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒆𝒚𝒆. "ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴀ sᴄᴀʀ ᴏᴠᴇʀ ɪᴛ..." 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅, 𝒃𝒓𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒐 𝒑𝒆𝒕 𝑲𝒊𝒘𝒊, 𝒘𝒉𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒑𝒖𝒓𝒓. 𝑼𝒛𝒖𝒊 𝒈𝒓𝒊𝒏𝒏𝒆𝒅. "𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐲, 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞, 𝐦𝐡?" 𝑮𝒊𝒚𝒖𝒖 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒆𝒅, 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒕 𝑲𝒊𝒘𝒊 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒖𝒑 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝑼𝒛𝒖𝒊, 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒂𝒑𝒑𝒉𝒊𝒓𝒆 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒑𝒓𝒂𝒄𝒕𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕. "Wᴇʟʟ, ᴡᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ɢᴏ ᴛᴏ sʟᴇᴇᴘ.. Iᴛs ɢᴏᴛᴛᴇɴ ᴘʀᴇᴛᴛʏ ʟᴀᴛᴇ.." 𝑼𝒛𝒖𝒊 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒆𝒅.

待ち合わせの...Where stories live. Discover now