Her zamanki gibi yine alarmın sesiyle uyanmıştım. Ama bugün dövme yaptırcaktım. Randevum saat 13.00 ama saat çoktan 12.40 olmuştu bile. Şükür ki ev yakındı. Aa tabi söylemeyi unutmuşum , abimde benle geliyo. Israr ettim ama nafile yinede geliyo. Abimle ikiz olmak için aynı kıyafeti giymiştik.
Bunları giymiştik . Dövmeciye girdiğimizde Jisung da oradaydı. Jisung abimin sevgilisiydi. Onlar bı köşeye çekilip konuşmaya başlamışlardı. Ben ise dövmeyi yapıcak olan kişinin yanına gitmiştim. Yalnız çocuk çok yakışıklıydı.
Çocuk yanıma gelip dış görünüşünün aksine çok tatlı ve iç ısıtan bı gülüş sundu ve "Lee Felix değil mi " dedi. Evet demiştim . İstediğim dövmeyi gösterdim . Biraz dövmeyi inceledi. Ondan sonra eldivenlerini eline taktı ve üstümü çıkartıp yüz üstü masaya uzanmamı istedi. Üstümü çıkardım. Çocuk ilk defa birini böyle görüyomuş gibi beni iyce süzdü . Sonra ise önce dövmenin şablonunu çizdi. Sonra ise yapmaya başlayınca ilk defa yaptırdığım için yüksek sesle inledim. Çocuk bi anda kas katı kesildi. Özür manasında kafamı salladım. Çocuk tekrar işine dönünce içeri çok yakışıklı bı çocuk girdi. Çocuğun zaten önceden elinde birazcık dövme vardı ama yenisini yaptırmaya gelmişti.
Jeongin'den
İçeri dünyalar tatlısı bı çocuk ve yanında onunla aynı kıyafeti paylaşan biri girmişti.Yanındaki çocuk koşar adım Jisung a sarıldı . Demek ki Jisung un ne zamandır bahsettiği sevgilisi Minho buydu. Şimdi çocuk yakışıklı ama sarışın olan daha tatlı ve aynı güneş gibi parlıyodu. Çocuğun kaydına baktıktan sonra çocuk istediği dövmeyi gösterdi. Bu çok iddialı bir dövmeydi. Çocuğa üstünü çıkarıp yüz üstü masaya uzanmasını söyledim. Çocuk dediklerimi yaptı . Üstünü çıkardığı zaman onu baya bı suzdum6. Çocuk anlamış olucak ki bana bakmaya başladı. Ama o kadar güzel bir bedeni vardı ki incecik beli bembeyaz olan teniyle tek kelimeyle mükemmel görünüyodu. Çocuğa dövmeyi yapmaya başladığım zaman ilk defa yaptırmanın verdiği acıyla çocuk ince bı inleme bıraktı. Sesini duymamla kas katı kesildm. Çok seksi bı şekilde inlediği için erkekliğim şişmişti. Çocuk özür manasında kafasını oynamıştı ve bu haraketli çok tatlı gelmişti. İşime geri dönünce içeri Hyunjin girdi . Hyunjin le 3 aydır sevgiliydik ve her şey çok güzel gidiyodu . Ta ki ikimizinde Felixi görene kadar . Çünkü Hyunjin in bakışlarından anladım Felixe farklı baktığını. Gerçi bende Felixe farklı bakıyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dövmeci//hyunjeonglix
أدب الهواةİlk defa dövme yaptırmaya giden Felix ordaki dövmeci çocuk ve sevgilisinin ondan hoşlandığını anlamıştı. İlk başta garip gelsede sonradan oda onlara karşı bişey hissetmişti.