Furkam İle Monkeliğe Doğru

43 4 3
                                    

Furkam monke olmadan önce çok bilgili ve kültürlü bir lise öğrencisiydi, bir sürü arkadaşları vardı ve dersleri her zaman mükemmeldi hiç bir sorunu yoktu, hayatı mükemmeldi. Bu kadar mükemmel bir hayat ona çok fazla gelmişti sanırım.

Lol adında bir oyunu keşfetti saatlerce, günlerce, haftalarca sıkılmadan bu oyunu oynamaya başlamıştı. Bu oyun onun hayatı olmuştu ;ne çevresi, ne sosyalliği hiçbirşeyi yoktu artık, o oyundan başka. Kendi gibi hayatsız ucube asosyal insanlar keşfetmişti onlarla bütün gün konuşup oyun oynuyordu.

Furkam herkesin onu dışladığını ve istenmediğini farketmişti üzüntüden eve gidip duvarla konuşuyordu sonra gidip oyundaki arkadaşlarına anlatıp iyice deliriyordu. O cidden çok değişmişti onunla artık tek konuşan gerçek kişi annesiydi ve ona oyun yüzünden bağırıyordu.

Furkam o sene sınıfta kalmıştı her zamankinden daha çok sinirli ve öfkeliydi. Annesine daha çok bağırmaya başlamıştı, daha fazla sanalcı asosyal dc mod arkadaşı olmuştu. Bir gün eceler avm diye bir kiz grubuyla sesli de kavga etmişti o iki kiz ona çok feci sövmüştü furkam ondan sonra akıllandı ve ecelere tapmaya başladı. Eceler onun için mükemmel bir idoldü, onlar ne derse onu yapıyordu.

Furkam artık sadece Furkam değil Monke Furkam'dı eceler avm onun kafasına öyle bir vurmuştu ki aklı başına gelmişti ve artık asosyal bir ucube olmak istemiyordu o masasından kalktı ve furkamlığı reddedip ECELER AVM'NİN KÖLESİ MONKE FURKAM olmak istedi.

Bu kararları aldıktan sonra ertesi gün monke furkam olarak okula gitmeye hazırdı. Okulda çok fazla dışlanıyordu, ailesi bile artık onu tanıyamıyordu, kimse onu istemiyordu o artık monke furkam olamayacak kadar sevilmiyordu. O artık değeriz bir monkeydi

Uykucu Monke Furkam'ın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin