Başladığınız tarih->
Hikayenin ilk yayımlama tarihi 12/06/23
İyi okumalar🐰
Ben, Eliz Linet.
Adımın anlamı, hükümdar.
Soyadımın anlamı ise, Sürgün.
Ne kadar zıtlar, değil mi? Öyleler.
Tek bir amaç için yaşadığım, anlamlarından belli oluyordu. Hayatta bir çok şey yaşadım elbet, güldüm, ağladım, arkadaşlarım oldu. Lakin günün sonunda, gözler kapandığında önüme düşen ilk yüz Erdem Çevik oluyordu.
Her normal geçen gecenin sabahında abim geliyordu aklıma. Hakkım yoktu. Benim gibi birinin, normal geceler geçirmeye hakkı yoktu.
"Abi! Neredesin yine? "
"Abi! Korkuyorum. Karanlık oldu.. "
"Hiçbir şey göremiyorum ve burası çok pis kokuyor! "
"Bir şey söyle abi! Kaç saat oldu, duyuyor musun beni! Burası çok iğrenç kokuyor!"
"Bak! Uyuyacağım ben! Gelirsen duyamam! Allah'ım, çok pis kokuyor... "
Çok geçmeden, ilk kusmasını yaşadı Eliz.
Yine çok geçmedi, ikinci kusması.
Ardından, üç, dört.. Sabaha kadar belki 20.. Ara sıra zar zor uyuduğu uykusundan kalkıp kusuyordu.
Sabaha doğru aydınlanan gözleri ile, odaya giren güneş sayesinde artık her yer görünüyordu.
Hemen sağına döndü Eliz, kimsecikler yoktu..
Soluna döndü.. Yine kimse yoktu.
Kapıya baktı Eliz. Abisi gelmişti!
Kapı açıktı! Kilitli olan kapı açıktı! Buda demekti ki, abisi gelmişti.
Hızlı adımlarını sürdürürken durdu, Eliz.
Gözüne takılan bir şey vardı.
Yerler, kırmızıydı. Derhal abisine söylemeliydi, ikisi beraber temizleyecekti.
"Abi, gelmişsin! Of keşke uyumasaydım!"
"Neredesin ya? Yine mi gittin? Bu sefer kızdım! Bana haber verseydin ya! "
"Merhaba." duyduğu ses ile arkasına döndü. Abisi değildi.
Evlerinde yabancı biri vardı.
"Merhaba, abimi gördün mü? Arkadaşı olmalısın.. Buraya normalde insanlar girmeyi pek tercih etmiyor. "
"Arkadaşıyım. Bana Elizi getirir misin diye sordu. Gitmek ister misin? " yüzüne bir tebessüm yayıldı Eliz'in.
"Elbette! Bekle, düdüğümü getireceğim! " abisine almıştı onu. Kantinde satılıyordu.
"Düdüğe zaman yok. Hızlı gitmemiz gerek. " yüzü düştü Eliz'in. Ama gidiyorlardı işte!
"Tamam, gidelim hadi. " Adam Eliz'i kucağına aldı. Kalçasını avuçladı.
"Gitmeden önce bir şeyler yapmak ister misin? " diye sordu adam.
"Aslında, biraz acıktım.. "
"Bir şeyler yemek ister misin? "
"İyi olabilir.. "
"Ne gibi şeyler yemek istersin? "
"Bilmem ki. Hamburger patatess!!! "
"Çok zararlı.. Abin bizi öldürür.. Çok kızar yani. Lolipop yalamak ister misin? "
"O da zararlı değil mi?"
"Hamburger patates kadar zararlı değil. "
"Olur o hâlde.. Ama yemek yemeden tatlı yemek midemi bozmaz mı? "
"Sandığın kadar tatlı değil. Kolalı alırız. "
"Tamam, olur. "
Adam Eliz'i odasına götürdü.
"Burada lolipop yok ki. Ayrıca adın ne? "
"Erdem." Erdem abi.. Abisi hiç bahsetmemişti. Ya da unutmuştu Eliz.
"Düşündüm de, lolipop biraz zararlı. Haklısın. Lolipop gibi bir şey yemek ister misin, küçüğüm? " Eliz biraz korkmaya başlamıştı. Ama, abisinin arkadaşıydı. Korkması ayıptı.
Adam kapıyı kilitleyince, Eliz ayağı kalktı.
"Yemek istemiyorum, abime gidelim. Bir an önce. Hemen. "
"Ne gerek var şimdi abine? Erdem abin var senin burada. "
"Abime gitmek istiyorum. "
"Abin yok. Öldürdüm. "
"Ne? "
"Abin öldü. Ben öldürdüm. "
Eliz bir çığlık attı. Kapıya koşmak istedi ama Erdem onu yakasından tuttu. Tuttuğu gibi, dudaklarına yapıştı.
Dudaklarındayken konuştu.
"Seni de öldüreceğim, küçüğüm. Başka bir yolla.. "
"Bırak beni! İmdat! Yardım edin!" avazı çıktığı kadar bağırıyordu.
O gün, o odada Eliz Linet, Erdem Çevik tarafından günlerce tecavüze uğrayarak, öldü.
Öldü biliniyordu.
😢
Selamlar, yeni kurgu ve en güvendiğim kurgu ile geri döndüm. Umarım beğenirsiniz.. Vote basmayı unutmayın!!!
Eliz Linet ismini nasıl buldunuz?
Erdeme her türlü hakaret için buraya basın😍
Oy ve yorumlarınızı kesinlikle bekliyorum, kesinlikleee... 🐰🐰🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLLERDEN İNTİKAM
Ficção Adolescente27 yıllık ömrünün her birini intikam için kullanan genç bir kadın olan, Eliz, intikamının baş rolünü oynayan Erdem Çevik'in şirketine girer. Lakin şirketin başında oturan, şuana kadar hesaba katmadığı oğlu, Han Altunç Çeviktir.