1'

1.5K 83 112
                                    

Selam yep yeni bir fic falan filan aman seviliyosunuz..🐥💓

İyi okumalar..

*********

Yıl 1827


''Söz sevgilim bam başka bir evrende en güzel halimizle birlikte olacağız'' dedi Taehyung ardından son kez öptü sevgilisinin dudaklarından hayat bulduğu o masum dudaklarda son kez oyalandı. Geri çekilip sevgilisinin dolu dolu olan gözlerine baktı ''Ağlama güzelim lütfen ağlama, sen ağlarsan ne yaparım ben?''

''Seni seviyorum. Seni her şeyden çok seviyorum Taehyung''

''Bende seni çok seviyorum sevgilim ama şimdi ayrılacağız.. Ama son anımız birlikte olacak bunun için mutlu olmalıyız değil mi?'' dedi sevgilisinin yüzünü ellerinin arasına alıp.

''Olacağım. Hatta çok mutluyum senle olduğum için çok mutluyum'' 

''Bende çok mutluyum bebeğim. Yemin ederim Tanrı şahit Jungkook çok aşığım sana kelimeler yetmiyor.. Ben, özür dilerim çok çok özür dilerim koruyamadım seni koruyamadım.'' Jungkook sıkıca tutu sevgilisinin elini derin derin baktı gözlerinin içine ''Olsun sevgilim olsun özür dileme benden içim gidiyor''

''Gitmesin için kıyamam ki..'' ikiside kocaman gülümsedi ''Seni seviyorum..Taehyung'' ''Ben daha çok seviyorum'' ardından bir kaç asker gelerek onları meydana çıkardı ve bir birinde nefes bulan iki aşık orda birlikte son nefesini  verdi.


*

Yıl 2023


Tanrım gene mi aynı rüya? Bıktım her gece aynı rüyayı görmekten. Ben ve tanımadığım o adam.. Yada hayal ürünüm olan o kişi işte ''Bam oğlum gel yanıma'' Bam yatağa çıkıp yanıma geldiğinde komodinin üstünde duran kumandayı alıp televizyonu açtım. Rasgele bir magazin kanalı açıp izlemeye başladım. Bir dakika ''SİKTİR SİKTİR BU O ADAM'' Gözlerim mi yanılıyordu yoksa... Tanrım bu rüyam da ki o esmer yakışıklı adam.


*WhatsApp*


Parti Parti Yeah 

Jungkook

TOPLANIN

Jin 

nereye 


Namjoon 

kime koyuyoz 


Yoongi  

sizi bilmem ama ben jimin'e koycam 


Jimin 

ben sana simdi bi koycam mk


Yoongi 

nolur koy amk


Hoseok 

bibibkbkvivkvk

susun bi amk götünüzü sikerim konus tavsanım 


Jungkook 

eyv hyung


Last Breath - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin