Pamuk Prenses ve 7000 Selfie

557 31 10
                                    

Bir varmış bir yokmuş. Amerika'da Hollywood yazısının yanındaki köşkte dünyanın en zenginlerinden olan White ailesi yaşarmış. Evin hanımının tek hayali teni kar kadar beyaz ,saçları kömür kadar siyah bir kızı olmasıymış. Maalesef kocası da kendisi de sarışınmış. Böyle bir şey olanaksızmış.

Günlerden bir gün bu isteklerini sesli düşünüyormuş.. Birden odaya evin uşağı Sebastian dalmış. Ve "ben size bu konuda yardım edebilirim hanımım" demiş. Evin hanımı da hemen atlamış bu teklife. Yakışıklı genç bir uşak varken kaçırır mı böyle teklifi.

9 ay sonra tam istediği gibi bir kız dünyaya gelmiş. Bayan White kocasına "kızımızın adı Snow olsun" demiş. Kocası da sinirlenmiş "salak salak konuşma böyle isim olmaz" diye bağırmış. Anın siniriyle karısına tokat atmış. Karısı kafasını masanın kenarına çarpıp ölmüş. Kocası "ben çok zenginim hapse giremem" diye bağırmış ve suçu Sebastian'ın üzerine atmış. Sebastian bunun üzerine hemen tutuklanmış.

Bir yıl sonra bay White tekrar evlenmiş. Evlendiği kadın cadı diye anılıyormuş. Çünkü kadın 5 yıl önce çok çirkinmiş. Estetik ameliyat yaptırmadığını iddia ediyormuş. O zaman cadısın başka bir açıklaması yok demişler. Aslında kadın cadı değilmiş sadece yalan söylüyormuş. 43 tane estetik ameliyat geçirmiş.

Bu kadın instagramda en çok takipçisi olan kişiymiş. Her gün selfie çekilip takipçilerine "benden güzel var mı bu dünyada?" diye sorarmış. Fakat Snow 18 yaşına geldiğinde takipçilerinden biri "sizden daha çok takipçisi olan biri var. Hem de sadece 3 fotoğraf eklemiş" demiş.

Cadı bu sözlere çok sinirlenmiş. Hemen kendine bir suikastçı bulmuş. Kredi kartı ekstresine fazla yansımasın diye ucuz bir tanesini tutmuş tabi ki. Snow'u öldürmesini istemiş. Yanında da Snow'un eşi benzeri bulunmaya 3310'unu da getirmesini şart koşmuş.

Snow'un bundan hemen haberi olmuş. Çünkü cadı planını twitter'da paylaşmış. Ayrıca whatsapp durumunu öldürme planları yaparkene olarak değiştirmiş.

Snow uzun süre kaçmış. Hollywood'un arka sokaklarına geldiğinde Snow suikastçıdan kurtulmak için kafasına 3310'unu fırlatmış.

Snow birkaç balicinin ve "o kollara faça atalım mı yavrum?" diye bağıranlardan kurtulmuş ve adı 7 Cüceler olan bir barın arka kapısından gizlice girmiş. Gündüz olduğu için bar kapalıymış. Snow ortada duran çerezlerden yemiş. Arka odadaki kanepeye kıvrılıp yatmış.

Bu arada suikastçı beyin sarsıntısı geçiriyormuş.

Bir süre sonra barın sahibi olan 7 kardeş dönmüş. Bu kızı kanepede yatarken görmüşler ve bağırarak uyandırmışlar. Snow bunlara başından geçenleri anlatmış. 7 kardeş "biz seni çok sevdik. Sen barda çalış ve bizimle kal" demişler. Asıl amaçları ucuz işçi bulmakmış tabi ki de.

Snow kalacak yer bulduğu için sevinmiş Cadı da Snow öldüğü için. Ama ikisinin de mutluluğu uzun sürmemiş. Snow bir gün kardeşlerden birinin telefonundan yer bildirimi yapmış. Cadı da onun hayatta olduğunu öğrenmiş ve bir plan yapmış. 14 tane daha estetik ameliyat olup tipini tamamen değiştirmiş. Snow'u bulup ona son model bir Iphone hediye etmiş. Snow Iphone'un özellikleriyle büyülenmiş. Her gün 7000'den az selfie çekilmemeye başlamış. Böylelikle selfie hastalığına yakalanmış. Takipçileri günden güne azalıyormuş. Çünkü onun bu saçma fotoğraflarından sıkılıyorlarmış.

Bir gün yakışıklı bir adam yanlışlıkla içkisini Snow'un Iphone'una dökmüş. Böylece bağımlılığı sona ermiş. Yakışıklı adama aşık olmuş.

Tam evleneceklerken biri düğünü basmış. Gelen kişi Sebastian'mış. "Siz kardeşsiniz bu düğün olamaz" demiş. Böylece mutlu mesut yaşamamışlar.


21.Yüzyıl MasallarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin