Merhaba! Ben Yaren ^^ bir çoğunuz belki Damla adıyla tanıyordur ya da hiç bilmiyorum.. her neyse 14 yaşındayım müzik dinlemeyi severim resim çizmeyi severim .. arkadaşlar edinmeyi severim beyaz gülleri severim.. İngilizce dersini severimm ^^ boyumun pek bir önemi yok ama sanırım 1.62 yim bilmiyorumm ilk defa kendimi belirterek bir şey yazıyorum çok garippp ah baştan soylim neden istiyorum bilmiyorum ilgi falan çekmek istemiyorum kendimi en azından bir kitap yazarak anlatmak istiyorum içimi dökmek istiyorum ve birileri ile paylaşmak .. NEYSEE!
Birazcık kimseye anlayamadığım şeyleri yazmak istiyorum
...
6-7 yaşımda falandim amcami aşırı seviodum o da beni.. tabi başka anlamla seviyormuş... Anlatmak biraz zor açıkçası... Bir gün mahalleye gelmişti tektik ve oyun oynuoduk... Yani ben öyle sanardim.. her zaman orama burama dokunurdu bir gün beni üst kata çıkardı.. duvara yasladı pantolonun kemerini açtı ve sürtmeye başladı belki o zaman annem cagirmasaydi ileri gidebilirdi...
Bir gün içeride oturuodum üstüme battaniye attı ve elini.. çok zor çok zor özel bolgemesoktu
Küçüktüm anlamadım kendime sordum neden engel olmadin neden kimseye anlatmadın? Olayın şaşkınlığı mıdır bilmem.. 10 yaşıma kadar böyle devam etti 10 yaşımda tecavüz ve tacizin ne olduğunu öğrendim ölmek istedim defalarca ölmek istedim denedim
Defalarca yol aradım hepsi basarizlikti acıttı canımı çok acıttıHiç bir şey zevk vermiyordu, herkese çabuk güveniyordum.. birazcikta mallık var işte naparsin haha.. her neyse internette birisini tanıdım yüzünü hiç görmedim sesini hiç duymadım ama ilgilenisi sevgi göstergesi fazlasıyla mükemmeldi tutuldum kalbim her konuştuğumuzda deli gibi atardı ama asla acilamazdim aramizin bozulmasını istemiyordum bir gün bana ameliyata gireceğini söyledi.. o günün üstünden 2 gün geçti ve ondan sonra akciğer kanserine yenildiğini öğrendim.. belki yalan söylemiştir belki kurtulmak istemiştir bilmiyorum ama canım cok yandı ama en çok canımı yakan şey ise annemin dalga gecmesiydi.. o günün ardından köye gitmiştik annemler şakasına evlendirme konuşuyordu sonra birisi dediki yapma sevdiği vardır dedi ondan sonra annem gülerek sevdiği öldü hiç bir şey olmaz dedi ve gülmeye devam etti kalbimi aşırı acıttı hangi anne böyle davranir ki? .. Ondan sonra ailemin baskıları olsun kötü davranışlari olsun derslerimi kötü etkiledi ve annem aşırı şekilde takılmaya başladı şuan 9. Sınıfım birgün toplanti oldu hocalar benim için iyi ama biraz daha çalışmalı dedi annem sinirle bana baktı eve gidince ilk önce dövdü ertesi gün ise suratıma cüzdanı atıp bir daha eve gelme dedi.. babam sayesinde eve gelebildim .. annemin notlarla takıntısi aşırı fazla karne günü için aşırı korkuyorum ya bu sefer yeniden kovarsa ve geri dönemezsem diye..
Bir intihar mektubu hazırladım bile açıkçası... Sizlere eğer bir hakkım varsa helal olsun ..
Simdi sinir oldugum bazi seyleri anlaticam...
Öncelikle dünden önceki günün akşamı dedem diye sevip saydığım kisi öldü bunu ben online arkadasima soylefim anlattim yani ben zaten orada harap olmuşum sessizce ağlıyorum bana gelip derdini anlattı bak anlatsın anlatmasin demiyorum ama o gün sizce uygun mu? Canımdan can gitti benim..
Sinuftan birseyler anlatifam
Aslında siniftan birset anlatamk istemem o yüzden tek bişi dicem bir tane ilgi manyağı var.. ben bileklerimi kesmeyi birakmistim ama izleri kalmıştı yani bunu arkadasim gördü iste ilgilendi falan ondan sonra bu kız bunu görüp boyna kendini birşeylerle kesmeye calisio yarabbim sabır.. biz orada gülüyoruz eğleniyoruz hani konu bambaşka hemen ilgi icin birşey anlatip butun mutlulugu somuruo biz bazen takmiyoruz ✨
Birde sunu sevmiyorum hani birine derdini anlatırsın ya o da hemen kendi hayatı ile ilgili şeyler anlatmaya baslayip herseyi kendine ceker.. kardesim az bi dur Sanada yardim edicez suan benim ihtiyacim var iki dakka lan neyse asiri boş yapan biriyim zatdn 👌
Kendimde sevmedigim özellikler:
Fazla ve hemen güvenmem
Sadece bu aşırı fazla ve hızlı guveniyorim laney olsun yazmak çok zorlasio awk hatalr sinironizi bozuyorsa özür dilerim hic düzgün yazicak durumda degilim hatalri duzelymem ozurdilerim yeniden...
Buna neden hala devam ettiğimi bilmiyorum ama sanırım iyi geliyor..
Her neyse.. sanırım boyna boyna bir ekleme gelicek :-D
Benimle olduğunu bilmeme rağmen kalbim acıyor nedense belki hak etmiyorumdur tam iyi oldum diyorum kalbim acımaya başlıyor göz yaşlarıma sahip çıkamıyorum neden böyleyim? Bencillik yapmamam lazım neden yapıyorum? Hatam nerede ..? Kendi canımı kendim yakıyorum devam etmeli miyim? Şimdi birakirsam pişman olur muyum? Ama bırakmak da istemiyorum ne yapmalıyım? Neden bu kadar karmaşık? Sakin olmalıyım kafamın benimle oynamasına izin vermemeliyim ama her zaman kandırıyor ve canım acıyor... Why ༎ຶ‿༎ຶ
Haaaa huu
Why not meeeeee(。•́︿•̀。)
Neden ona böyle neden bana öyle değil
Neden o? Neden ben değilim
WhY nOt MeĞğAnne neden ölmemi istedin? Anne benden bu kadar mı nefret ettin? Sana naptım ölmemi isteyeceğin kadar? Elimden geleni yaptım istediğin gibi biri olmak için çabaladım anne neden? Cidden ölmemi istiyorsun annem? Denedim ki ben olmuyor işte.. ama böyle devam edersem kalbim yüzümden ölebilirmisim annem.. sevinmedin mi? Şahsen millete anlatırken yüzün gülüyordu..
Arkadassaklar. Zorbalaniorum help.