Story/1

7 3 2
                                    

Délután elmentem sétálni a közeli erdőbe. A fák rügyeztek a madarak daloltak. Majd hallottam valamit. Egy ág reccsenést a hátam mögül. Visszafordultam de nem volt ott senki ezért tovább mentem.

Eltelt egy pár óra ekkor már erősen sötétedett. Elovettem a fejlámpámat majd úgy folytattam tovább az utam. Pár lépés után egy sikoly hallottam. Nem tudtam hogy mi történik. Magam előtt megláttam egy kocsinak a fényszóróját. Gyorsan beugrottam egy bokor mögé hátha az ágaktól nem vesz észre. Az autó elhaladt mellettem majd eltűnt egy pár méterre lévő kanyarban. Tovább mentem de morgást hallottam magam mögül. Hátrafordultam és megláttam egy farkast. Nagy szürkés fekete bundájába bele-belekapott a szél. Ledermedtem majd ökölbe szorítottam a kezemet úgy vártam a támadását.

Rám ugrott és elkezdte tépkedni a karomról a húst meg a bőrt. Ereztem ahogy meleg vérem folyik le testemről. Én fájdalmamban felordítottam. Amire ő megállt majd elhátrált vérző maradványaimtól. A háttérben megláttam egy alakot késsel a kezébe.
-"Szép fogás volt kincsem de a többit hagyd rám." - morogta a hang majd mellém guggolt. Alig kaptam levegőt mert a késével elkezdett vagdosni. Nagy volt a vérveszteségem ezért nem tudtam megszólalni se. Lassan erőt vett rajtam az álmosság és szemeim lecsukódtak.

Az volt az utolsó kép a való világról az elmémben.

Horror Stories From MeWhere stories live. Discover now