Story/2

4 2 0
                                    

Hazafelé sétáltam fülhallgatóval a fülemben. Sok volt ez a nap nekem. Amint visszatértem anyuék házába azonnal bepakoltam egy másik táskába és elindultam egy kicsit sétálni. A szántóföldek felé vettem az irányt. Gondoltam arra nagyon szép a naplemente úgyhogy megyek és megnézem.

Elkezdett sötétedni amikor kiértem az erdős részről. Egy fél óra múlva már teljesen sötét volt az éjszaka. A csillagok épphogy csak pislákoltak az égen a holdat pedig félig eltakarta egy nagy fekete felhő.

Egyszer csak elkezdett süvíteni a szél. A szétszórt fák csak úgy hajlongtak mint a gumibot. Majd az egyik fa hirtelen tőből kicsavarodott pontosan mellém esve. Az egyik ága lehorzsolta a lábamat. Először nem is vettem észre hogy fáj csak azt hogy valami folyik a lábamon. Amikor láttam hogy az a valami a vérem akkor kezdtem el érezni a fájdalmat.

Elkezdtem visszafelé futni már amennyire csak a lábam engedte. Amikor életem az erdős részhez akkor láttam hogy egy fa kidőlt az útra. Átmásztam felvágva egy jó pár helyen a bőrömet.

Futottam amíg csak bírtam de hirtelen összeestem. Körülnéztem hogy pontosan hol vagyok. Az erdős rész szélénél voltam. Hirtelen egy szúró fájdalmat éreztem a hátamban. Elkezdtem kúszni de sikertelenül. Egy alak belekarmolt a hajamba és fölemelte a fejemet. Egy pár másodpercig úgy tartotta aztán a késsel elvágta a nyelőcsövem és az ütőerem majd a fejemet a földbe verte és rámtaposott.

Horror Stories From MeWhere stories live. Discover now