EP-1

15 1 0
                                    

𝙄 𝘿𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙖 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙
𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙢𝙮 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙞𝙣 𝙩𝙬𝙤
𝙒𝙖𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧
𝙒𝙖𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪
𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍.
"𝙹𝚊𝚜"- 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝
𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚠𝚛𝚒𝚜𝚝𝚜. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚎𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜𝚑𝚒𝚙. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍'𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝙾𝚗𝚕𝚢 𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚖𝚋𝚒𝚟𝚎𝚛𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚘𝚟𝚎𝚛𝚝𝚎𝚍. 𝚂𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚙𝚊𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚎𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍. 𝙰𝚕𝚘𝚗𝚎. 𝚂𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛.
𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙄'𝙢 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙨𝙡𝙤𝙬 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙧𝙠.
𝘿𝙤𝙣'𝙩 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙢𝙚, 𝙮𝙤𝙪'𝙡𝙡 𝙚𝙣𝙙 𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙖𝙧𝙢𝙨.
𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚘𝚖𝚎. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚙𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚐𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚍'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. 𝙷𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚒𝚗 𝚜𝚞𝚛𝚐𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚛𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚊 𝚝𝚞𝚖𝚘𝚛. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚑𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚖𝚘𝚖. 𝙷𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚖𝚘𝚖 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚔𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚜𝚑𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛. 𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚒𝚝. 𝙸𝚝'𝚜 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢. 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎, 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚝, 𝚜𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚓𝚊𝚜𝚒𝚊. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗. 𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙸𝚝'𝚜 𝚌𝚛𝚎𝚎𝚙𝚢.
𝙔𝙤𝙪'𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙪𝙥 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙢𝙞𝙣𝙙
𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙨𝙞𝙜𝙣𝙨
𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚑𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚒𝚜𝚌𝚑𝚒𝚎𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑. 𝚂𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚐𝚛𝚊𝚌𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚜 𝚒𝚗 𝚊 𝚠𝚒𝚛𝚎. 𝙾𝚗𝚎 𝚏𝚕𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢'𝚜 𝙸'𝚖 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍. 𝙸𝚝 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚓𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙸'𝚖 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍. 𝙾𝚏 𝚖𝚎?
𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔?
𝘾𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪?
𝙰𝚖 𝙸 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐?
𝘾𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪?
𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚞𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗.
𝙂𝙞𝙫𝙚 𝙢𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙬𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚.
𝙔𝙤𝙪 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙢, 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙚𝙩𝙚.
𝙔𝙤𝙪 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙚𝙡𝙨𝙚, 𝙤𝙝 𝙬𝙚𝙡𝙡
𝘾𝙖𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙚𝙚?
𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚐𝚕𝚢. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚝. 𝙷𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝. 𝙸𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚜𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕. "𝚂𝚕𝚘𝚠 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔" 𝚋𝚢 𝙹𝚘𝚓𝚒 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜.
𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙨𝙡𝙤𝙬 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙚
𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙧𝙠
𝘿𝙖𝙧𝙠.
𝚃𝚘 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚕𝚎𝚐𝚊𝚗𝚝𝚕𝚢. 𝚃𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝙼𝚎𝚜𝚜𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛.𝚙𝚞𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚏𝚊𝚌𝚎. 𝚁𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝚅𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢 𝚜𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚘𝚝𝚒𝚏𝚢.
𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙤𝙩𝙩𝙖 𝙧𝙪𝙣
𝙅𝙪𝙨𝙩 𝙝𝙚𝙖𝙧 𝙢𝙮 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪
𝙎𝙝𝙪𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪
𝘿𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤 𝙜𝙧𝙚𝙖𝙩
𝙔𝙤𝙪
𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚈𝚘𝚞𝚃𝚞𝚋𝚎 𝚟𝚒𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚓𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚊𝚌𝚑𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚝 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚑𝚘𝚘𝚍. 𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊.. 𝙻𝚘𝚠𝚕𝚒𝚏𝚎..... 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚑𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚛𝚎.
𝚆𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝. 𝙰𝚝 12. 𝙸𝚝 𝚛𝚞𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚑𝚊𝚟𝚒𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚜 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚛𝚎.
𝙐𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙤𝙣𝙚
𝙏𝙤 𝙝𝙤𝙡𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙖𝙡𝙡
𝙔𝙚𝙖𝙝, 𝙮𝙚𝙖𝙝, 𝙮𝙚𝙖𝙝
𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙩𝙤𝙣𝙚.
𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛. 𝙰𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚒𝚜 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚓𝚊𝚜𝚒𝚊.
𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎, 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚡 𝚒𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚕𝚢. 𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢. 𝙷𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚎𝚍.
𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙜𝙤 𝙝𝙤𝙢𝙚
𝘾𝙖𝙣 𝙞𝙩 𝙗𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩?
𝘾𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪?
𝘾𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪?
𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚕𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙, 𝚋𝚊𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚐 𝚑𝚎𝚎𝚕𝚜. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚔𝚒𝚗𝚗𝚢 𝚓𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝𝚏𝚒𝚝𝚜. 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝.
𝙂𝙞𝙫𝙚 𝙢𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙬𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙚
𝙔𝙤𝙪 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙢, 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙚𝙩𝙚
𝙔𝙤𝙪 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙚𝙡𝙨𝙚, 𝙤𝙝 𝙬𝙚𝙡𝙡
𝘾𝙖𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙚𝙚?
"𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎.."-𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍
" 𝚆𝚑𝚊𝚝"-𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚍𝚒𝚜𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏
𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚓𝚊𝚜𝚒𝚊 𝚛𝚊𝚗 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙰𝚕𝚘𝚗𝚎. 𝙵𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎.
𝙷𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚞𝚕𝚎𝚜𝚜. 𝙷𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚞𝚖𝚋. 𝚂𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙵𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢, 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚝. 𝙽𝚘𝚠..... 𝙷𝚎𝚛𝚊 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍. 𝚄𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚊 𝚝𝚎𝚊𝚛 𝚜𝚕𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚜𝚎𝚕𝚢. 𝚂𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚔. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝. 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚛𝚘𝚝𝚘𝚗𝚒𝚗 𝚝𝚘 𝚊 𝚖𝚘𝚘𝚗
𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍.
𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙨𝙡𝙤𝙬 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙚
𝙹𝚊𝚜𝚒𝚊
𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙧𝙠
𝙳𝚘𝚗'𝚝
𝘿𝙖𝙧𝙠
𝙻𝚎𝚊𝚟𝚎
𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙧𝙠
𝙼𝚎
𝘿𝙖𝙧𝙠
𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎
𝙄 𝙉𝙀𝙀𝘿 𝙔𝙊𝙐. 𝙅𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 "𝙂𝙇𝙄𝙈𝙋𝙎𝙀 𝙊𝙁 𝙐𝙎"
𝚈𝚎𝚊....... 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚏𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢.
...................






𝘼𝙉: 𝙄 𝙎𝙩𝙖𝙣 𝙅𝙤𝙟𝙞 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙. 𝙄 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙩 𝙙𝙪𝙚 𝙩𝙤 𝙖 𝙨𝙘𝙖𝙧 𝙄 𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙩 𝙝𝙚𝙖𝙡 𝙛𝙧𝙤𝙢. 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙞𝙩. 𝘼𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙣𝙞𝙘𝙚 𝙙𝙖𝙮.

𝙎𝙡𝙤𝙬 𝘿𝙖𝙣𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙄𝙣 𝙏𝙝𝙚 𝘿𝙖𝙧𝙠. 𝙃𝙀𝙍𝙎𝙄𝘼✔️Where stories live. Discover now