||1||

386 8 3
                                    

W poradniku jeast napisane że główny bohater ma być bad bojem więc tak zrobię będzie warczyć na wszystkich oprócz katsusia i pluć jak lama ma być wredny ma łamać serca np takiej urace lub todorokiemu i opierać klękaniu przed bad girl no to zaczynamy.

Izuś pov

Wstałem i poszedłem się ubrać jak zwykle w moje ukochane czarne ciuszki (Byłą sobota więc no) i poszedłem coś zjeść po drodze spotkałem urakę która mnie powitała ze swoim uśmieszkiem a ja podszedłem do niej i się przywitałem, następnie udałem się do kuchni gdzie stała Jiro która gdy tylko się do mnie odwróciła z próbą przywitania warknąłem na nią i poszedłem zrobić sobie śniadanie gdy już zrobiłem poszedłem zjeść je w salonie gdy zjadłem poszedłem odłożyć miskę i wrócić do swojego pokoju. Gdy usłyszałem pukanie tylko warknąłem i poszedłem otworzyć a przed drzwiami stała uraka patrząc się na mnie jak na idiotę.

-Wchódz a nie stoisz jak słóp- warknąłem

Dziewczyna weszła do mojego pokoju zamykając drzwi za sobą i usiadła na łóżku i zaczeła rozmowę.

-D-deuko-zaczęła jąkając się

(Bad girl to będzie Izumi ale ona się pojawi późnie)

-Czego ?-Powiedziałem

-B-Bo j-ja c-ciebie k-k-kocham-Powiedziała

Dziewczyna wstała podchodząc do mnie po chwili zastanowienia odpowiedziałem jej.

-A ja ciebie nie (Ale cham nie no XD)

Dziewczyna wybiegła z pokoju 300 na godzinne nie wiem o co jej com on ale jakoś za bardzo mnie to nie zastanawiało. Do pokoju wszedł katsuś popatrzył się na mnie a następnie podszedł i powiedział:

-Słodki jesteś-Na jego twarzy zawitał mały uśmiech 

-Wiem-odpowiedziałem

Chłopak mnie pocałował a potem wyszedł.

(No to co zdrada oczywiste jest to)

Bakugo pov

Wyszedłem z pokoju mojego kochanie i zacząłem się kierować w stronę mojego pokoju gdy zaczepił mnie kirischma i (Co ja odpierdalam) mnie pocałował nie wiedziałęm co się dzieje ale oddałem pocałunek nagle (uwaga mój tekst z polaka który napisałam na wypracowaniu) niespodziewanie zza drzwi wyłonił się deuko który gdy nas zauważył uciekł z płączem jednak nie przejmowało mnie to w tej chwili.

(Właśnie przeczytałam że mogłam zrobić to późnie)

Izuko

A to jebany gnój zbiegłem na dół ze łzami w oczach nie chciałem wtedy już nic po prostu usiadłem na kanapie próbując się uspokoić z dołu zszedł Todoroki gdy mnie zobaczył podbiegł do mnie i mnie przytulił gdy się uspokoiłem poszedłem do swojego pokoju. Po około godzinie przyszedł pan ,,Zdradziciel" i zaczął się tłumaczyć.

-To nie tak jak myślisz-powiedział

-To jak a w sumie mnie to nie obchodzi weź kurwa spierdalaj- wskazałęm mu drzwi a chłopak wyszedł.  



🍄🍄🍄🍄

Ha sama nie wiem co będzie z tą książką ale że znalazłam taki świetny poradnik a że nie mam co robić to se to będę pisała   

           

My Love Forever ||Bkdk|| |Zakończone|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz