7 ruh esi (final!!)

244 24 16
                                    

(jake's pov)

"guzelim uyan hadi"

gözümü acar açmaz basucumda sunghoonu gördüm. saçımı okşayip uyanmami bekliyordu.

"5 dakika daha hoon"
"ama guzelim bugün senin doğum günün"
"ne olmuş doğum gunumse? keşke dogmasaymisim direkt kurtulurduk"
"niye öyle diyorsun"
"babam nerde bilmiyorum annem desen yüzüme bakmiyor"

bir anda ağlamaya basladim aslında bu konulara bu kadar takılmıyordum fakat sunghoon yanımdayken durum farkliydi. eliyle gozyaslarimi sildi. kafamı kaldirdigimda onunda ağladığını gördüm.

"özür dilerim"
"niye ağlıyorsun bebegim?"
"sen ağlıyorsun diye jaehyun"
"ağlamıyorum ben ama" dedim gözyaşlarımi hızlıca silerken
"sadece bazen diyorum ki yasamasam daha iyi olabilir, aslında senden once intiharı dusunuyordum sen hayatıma girince her şey degisti" bunu dedikten sonra düşüncelere daldim

"sevgilim yasamazsa bende yasamam"
"sunghoon hayir intihardan bahsetme"
"bana kizmadan once kendine bakarmisin.
benim için yasa jaehyun, ben senin için yasiyorum"
"senin için yaşıyorum senin için yiyorum senin icin kendime zarar vermiyorum park sunghoon, iyiki varsin bebegim"

gozyaslarimi silerek "hadi simdi doğum gününe hazırlan, doğum günü cocugusun bu gun!"

bırak doğum günü çocuğu olmayı hiç bir zaman çocuk bile olamadigimi hatirlayinca acı bir gülümsemeyle sunghoon'a baktim. ama onun guzelligi acimi unutturdu bana.

"yarın bizde kal, her şeyi konuşalım güzelim olurmu"
"güzelim demeye devam edersen yarina cikarmiyim bilemiyorum ama"

siritarak bana bakti

"HADİ CİKALİM ARTİKK"

hazirlanip ciktik ama nereye gittigimizi bilmiyordum supriz olduğunu bildiğim için bir şey demedim.

bir cafedeydik herkes burdaydi. onları görmek beni çok mutlu etti. herkes doğum günümu kutlarken niki ve jungwon ağlamaya başladı.
"bize bunca zamandır abilik ve babalık yaptın sana cok teşekkür ederiz dedi jungwon. bu 6 cocuk yasamak icin bir sebebim oldugunu her gun hatirlatiyolardi. hepimiz çok duygulanmistikki heeseung hyung bağırarak içeriye girdi

"EMOLAR AGLAMAZ KENDİNİZE GELİN!"

herkes gulmeye basladi, gerçekten kendimize geldik.

(jungwon's pov)
gozyaslarimi silerken geri oturmaya gittim. jay belimden tutup beni kendine cekti ve kulağıma fisildadi

"ağlarken çok güzelsin yang jungwon" (JAY BUNU İ-LAND'DE DEMİSTİ)
"seni seviyorum jay"
"bende seni sevgilim"

sunoo ve nikiye baktim. niki kendi aglamasina ragmen sunoonun gözyaşlarını siliyordu. sunooda onu ne kadar sevdigini söyleyip sulugoz olmasından sikayet ediyordu. onları gorunce gerçekten birbirleri için varlar diye dusundum. heeseung hyung tek basinaydi, aslında tek değildi, yaninda sevgilisi yoktu belki ama 6 ruh esi vardı. bu ona fazlasiyla yetiyormus gibi görünüyordu. saatler ilerlediginde herkes sorunlarini anlatmaya basladi. jake hyung tüm sorunlarini anlatip onlqri bizim çozdugumuzu soyledi, bize ne kadar minnettar olduğunu anlatti. ben anlattiktan sonra yine aglamaya basladigimda jay bana sarilarak beni rahatlatti, kafami omzuna gomup biraz agladim ve hayatimda hissetmedigim kadar hafiflemis hissettim. bir sey olursa yanimda jay vardi, ona bir sey olursada yaninda ben olacaktim. asla yanliz kalmayacaktik ve kalmadikta. yanimdaki sirf jay degildi cunku biz 3 çift bir kişi degildik biz 7 ruh esiydik. kader sayesinde tanisan 7 ruh esiydik. (yazar fate'e alinti yapmaya ugrasiyor😣)
sunoo nikiyle, jake sunghoonla, bende jayle, heeseung hyung ile hepimizleydi. sadece birbirimize ihtiyaç duyduk ve hep birbirimizin yaninda olduk aslada ayrılmadık.

VEEE FİNAL
BİRAZ DUYGUSAL OLSUN İSTEDİM FİNAL😭
jakehoon agirlikli oldu biraz😔

BENİ DESTEKLEYEN VE FİCİMİ OKUYAN HERKESE COK TESEKKUR EDERİM

Özel bölüm yazmayı düşünüyorum şuanlık bu kadar

Baska ficlerde görüşürüz umarim
Gorusmezsek kendinize iyi bakın, öğün atlamayin, uyku duzeninizi bozmayın her zaman derdinizi bana anlatabilirsiniz. Hepinizi cok seviyorum sağlıkla kalın enhypenle kalin!! 💓💓

New Boy - Jaywon ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin