Üniversiteden beri hayalimdi büyük bir şirkette makyözlük yapmak. Düşünsenize ünlü insanların makyajlarını yapıp onları yakından görebiliyorsunuz.
Bu yüzden dün büyük bir şirketin mülakatını geçtiğimi , yarın ise hemen işbaşı yapacağımı duyduğum an o içimdeki çocuk karakterimle hoplaya zıplaya şarkı söyleyip sevinçten ağladım. Bugün ise jyp şirketindeki ilk iş günüme gidiyorum. Ama geç kaldım. Dün gece heyecandan uyuyamadığım için sabaha karşı içim geçmiş artık nasıl geçtiyse alarmın 20. kez tekrarlanmasıyla bile o biricik yatağımdan kalkamadım. Fakat Sindy yüzümü yalamaya başlamıştı. Bu ıslaklığa uyanmamak için ölmüş olmak gerekir. Gülümseyerek kalktım. Kafasını ellerimin arasına alarak sevdim onu.
Annem ve babam yıllar önce boşanmıştı. Onlarla yaşamadığım için 3 yıl önce sokakta yaşayan yavru kızım Sindy' i sahiplenmiştim. Gerçi şimdi ona yavru demek file kuş gibi, demekle aynı şey olur. Neyse daha fazla abartmıyorum. Sindy'e mamasını verdim. Sonra banyoya girip hızlı bir duş aldım.
Üzerime siyah bir krop giyip kolye taktım. Altıma hem rahat hem şık bir bej pantolon geçirdim, saçımı salık bıraktım. Siyah spor ayakkabılarımı da giyip evden çıktım.
Şirket evimden yürüme mesafesinde olduğu için yaya gidip geleceğim. Ama şuan bütün gücümle koşmakla meşgulüm. Evet çünkü birileri kalkması gerekenden geç kalktı. İnsanların gözünde ilk günden işe zamanında gelmemek hiç iyi bir izlenim yaratmaz. Şirket binasının önüne geldiğimde nefes nefeseydim.
İçeri girmeden önce soluklanmak için durdum. Binayı incelerken:
" Sevgili Kim Sun Hi sen artık burada çalışıyorsun. Gittiğin her yere götürdüğün mutluluğu buraya da taşı" dedim sadece kendi duyacağım şekilde.İçeri girdiğimde herkese gülücükler dağıtıyor buradaki insanların da gülümsemesine yardım ediyordum. Asansöre bindim. Gideceğim 8. kata bastım. Makyöz ekibin bulunduğu odaya geldiğimde iki kere kapıyı tıklatıp gülümsememle içeri girdim. Neyse ki tam zamanında.
Ama sanki bir telaş vardı. Herkes etraftan malzemeleri toplayıp çantalarına koyuyordu. İçlerinden biri durdu önümde önce beni baştan aşağı süzdü sonra:
" Sen yeni alınan eleman olmalısın. Ben He Ji. Buradaki baş makyözüm. İyi geçinelim. Aramıza hoş geldin"
Çok tatlı ve sıcak bir gülümsemesi vardı. Hemen karşılık verdim." Bende Sun Hi , Kim Sun Hi. Memnun oldum." dedim
" Üzgünüm ama çok acil bir işimiz var seninle işimiz bittiğinde uzun uzun sohbet edelim.
Bir idol grubunun ileri tarihte olan içeriklerini bugüne almışlar. Makyajları bizde , hadi sende hazırlan hemen, ayrıntıları yine konuşuruz. " dedi.Gülümseyerek onayladım. Hemen hemen 15 dk içinde herkes hazırdı. Otoparka inip servise bindik.
Şuan serviste benimle birlikte 9 kişi var. Gözlerimi gülümseyerek onlarda gezdirirken az önce atladığımız tanışmayı şimdi yapıyorduk. Sırayla
Ah-In , Ahnjong, Eun Ae , Mi Hi , Hye Su, Hyun Ae ve Hyun Jae ile tanıştım. Hepsi çok cana yakındı.
He Ji geldiğimizi söylediğinde heyecandan kalbim duracak gibiydi. Her ne kadar kpop idollerini takip etmesemde sonuçta birçok hayranları vardı benim yerimde olmak isteyen.Kızlar gelirken gruptan bahsetmişti. Duyduğum kadarıyla çok saygılı yakışıklı ve sevimli çocuklarmış. Hepsi aynı anda nasıl oluyor demeyin , göreceğiz bende bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUTİFUL | Bang Chan | SKZ (Ara Verildi)
Fanfic" Çünkü gözlerinde evreni görüyorum. " Bir idol ile makyözün hikayesidir :) Daha ne diim kardeş ;)