#2

20 1 0
                                    

Arin, arkadaşlarının zorlaması ile sonunda yeni açılan bara gelmişti. Tüm arkadaşları heyecanlı bir şekilde içeri giriş yaparken, kendisi nasıl kaçacağını; hiç olmadı nasıl kendini bayıltabileceğini düşünüyordu.

Beraber içeri geçtikten sonra arkadaş grubu ile bir masanın üstüne eşyalarınu bıraktılar. Yaren ve Arin dışında herkes dans etmek için piste gitti.

Arkadaşı Yaren'in içine mi doğdu bilinmez, Arin'i yoklamak amacıyla dürttü.

Yaren: Kærdés ìyí mīßïn?
Cáäæñïm?
Høb?

Arin flinched. (turkcesini unuttum amk)

Arin: La havle.
Kızım sen arap kocanla takılmaktan cidden Türkçe'yi unuttun. Asıl sen iyi misin?

Yaren: Beni boşver de, sana ne oldu?
Dalgın gibisin.

Arin: Buraya gelesim yoktu.
Evde oturup oynamak varken Atila orospusu yüzünden geldiğimiz yere bak.
Tek amacı sürtünmek.

Yaren: Bırak eğlensin, sonunda ağlayarak yanımıza gelecek olan o zaten.
Sen de bulabilirsin buradan birilerini.

Arin: Sence buraya gelen kişilerin hayırı var mıdır?
Yoktur.

Yaren: Bak el sallıyor.
Salla salla.

Atila'nın el sallamasının ardından ikili ona karşılık verdi.

Arin: Yanında biri var, kim ki acaba?

Yaren: Güzel gözüküyor.

Özlem, dans eden kalabalığın içinden sıvışarak yanlarına geldi.

Özlem: YA IMDAT!
ATLAS ÇOK YAVŞAK YETER.

Arin: Atlas kim?

Özlem: Atila'nın kardeşiymiş.
Tanışırsınız birazdan embesille.

Yaren: Boş boş oturmayalım, bekleyin geliyorum.

Yaren içeçek bir şeyler almak için yanlarından ayrılır ve barın önüne gitti.
"Pardon," dedi barın arkasındaki orta yaşlı adama. Sarıya kaçan kumral saçları, traşlanmış yüzü ile çok temiz gözüküyordu. "Bir tekile şişesi, üç tekila bardağı alabilir miyim?" diye devam etti sorusuna.

Çocuk başını temizlediği bardaklardan kaldırıp güldü. "Burası tekel bayii değil."

"Sen de Brad Pitt değilsin sarı pipi." Kaşlarını çattı Yaren. "Söylediklerimi alabilir miyim artık?" Çocuk afallamış bir yüzle soğuk tekila şişesini, üç küçük bardağı önüne koydu. Ardından gülerek "Seni sevdim," dedi ve limon ile tuzu yanına ekledi. "Hesap benden, iyi eğlenceler bizimki."

Yaren gülümseyip iki eline aldıklarını yerleştirip söylenerek oradan uzaklaştı.
"Ya bu kendini ne sanıyor? 'Seni sevdim' ne amına koyayım Erdoğan mısın sen? Götünü kaldırmışlar bunun. Neyse en azından hesabı kitledik. Ayrıca bizimki ne am- Atila ile takılmaktan çok küfür etmeye başladım yakışmıyor bana. Gerçi bana her şey yakışır" diye kendi kendine konuşarak masaya yaklaştı.

Elindekileri tek tek masaya yerleştirerek Özlem ve Arin'e doğru konuştu. "Abi barda bi çocuk var efsane gözüküyor. Napsam barın arkasına atlayıp yapışsam mı dudağına?"

Özlem bardakları herkesin önüne koyup şişeyi eline aldı. "Sarışın mıydı?"

"Evett, sarışındı." dedi Yaren. Özlem bardaklara tekilayı doldurdu. Özlem, ikisine limon dilimlerini uzattı ve "Elinizi uzatın." diye devam etti. Ellerinin tersine tuzu döktükten sonra kendisi de aynısını yaptı ve ardından "Üç, iki, bir," dedi. Tuzu yaladılar, tekilayı içip en sonunda da limonu emdiler.

Kendilerince eğlenip içerken yanlarına Atila, ve ismi bilinmeyen bir çocuk geldi. Atila selam verdi ve konuşmaya başladı. "Merhaba sevgili halkım, size değerli kavalyem, sevgilim, hayat direğimi tanıtayım. Kendisi dünyanın en taşaklı insanıdır. İsmi Atlas. Benim ebedi kardeşimdir."

Atlas herkesin elini sıkıp isimlerini öğrendi. Ardından Arin'in elini sıktı, diğerlerinden daha uzun bir süre.

Arin gözlerini kaçırırken, Atlas gözlerinin içine bakıyordu. Atila, Yaren'in elindeki bardağı çekip tekilayı kafasına dikti. Atlas hala Arin'i süzerken Atila ve Yaren birbirini yemeye başlamıştı bile. Yaren Atila'nın kafasına vurmaya devam ederken Atila ise Atlas'ı çekiştirerek piste sürüklüyordu. Yaren, Atlas ve Atila dans etmeye gittiğinde Özlem Arin'in ruhu çekilmiş tipine baktığınds korkuyla onu sarstı.

"Noluyo amına koyayım?" dedi Özlem. Arin Özlem'e bir kaç saniye baktıktan sonra iç çekip başladı konuşmaya. "Gözleri çok güzeldi..."

______

bakmadın bile amk ne güzeli isicwm QĞSŞWĞFÖQĞKSŞZŞWÇ

sonraki bölümlerde çileğimle yiyişcez iyi izleyin ama daha tanıştırmadım hauuwuauah

arin & atlas +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin