Yaren, konuşması duyulsun diye yüksek sesle bağırıyordu.
"BARMEN ÇOK HOŞ DEĞIL MI? BENCE YANINA GITMELIYIM." dedi kendinden emin bir şekilde. Atila dalga geçerek omzuna vurdu. "KANKA ILK SEN MI BEN MI?"
Yaren dediğini anlamışçasına koşarak pistten ayrılıp barın önünde bitti. Sakince saçını başını düzeltip sandalyeye oturdu. Kumral çocuk başka bir müşteriyle ilgilendiği için biraz bekledi. O sırada Atila koşup Yaren'in yanındaki sandalyeye kuruldu ve kollarını barın üstüne yerleştirdi. Hemen peşinden Atlas da sakin adımlarla Atila'nın yanına yerleşti.
Yaren kumral çocuğu beklerken karşısına başka bir barmaid geldi. Koyu kahverenginde kıvırcık saçlı uzun bir kadın geldi. "Ne istersiniz?" diye sordu Yaren'e. "Ben şimdilik bir şey istemiyorum. Teşekkürler." diye geçiştirdi Yaren. Kadın kafasını sallayıp Atila'nın önüne geldi ve aynı soruyu sordu.
Atila gözlerini kadının üzerinden alamadığı için Atlas onun yerine içecekleri istedi. O sırada kumral çocuk Yaren'i görünce gülümseyip önüne geldi. "Merhaba bizimki," dedi samimi ve kalın bir sesle. "ne içmek istersin?"
Yaren 'seni' dememek için zor dururken ayaklarını sandalyeden sallıyordu. (bu ayrıntı çok şeker değil mi aq yaren çok kısa isicem) "Ne önerirsin?" diye sordu Yaren. Kumral çocuk kendinin favorisini söyledi ve Yaren kabul edince hazırlamaya başladı.
O sırada Arin hızlı adımlarla Atila ve Atlas'ın arasına girdi, Atila'ya dönük bir şekilde konuştu. (sandalyelerin arasındaki boşluğa girdi işte uke minnak her yere sığıyor) "Eski sevgilimi gördük Özlem ile," nefes nefese anlatmaya devam etti. "ne kadar psikopat olduğunu bilirsin. Beni görürse hesap soracak gidebilir miyiz?"
Atila Arin'in yüzüne bakarken Atlas Arin'i belinden tutup sağ bacağına oturttu. Bir eli belindeyken diğer elinde de içeceği duruyordu. Özlem de yanlarına gittiğinde Yaren'in sağına oturdu. (soldan sağa atlas atila yaren özlem kucakta da arin 😈)
Arin Atlas onu kucağına oturttuğunda küçük bir küfür kaçırdı. Atlas bunu duyunca sırıttı ve daha sıkı tutmaya başladı. Arin'in eski sevgilisi yanlarına yaklaştı. Yaren ve kumral çocuk sohbet ederken Özlem ise arkasını bar masasına yaslamış, dans pistinde birini kesiyordu.
Eski sevgilisi sonunda Atlas ve Arin'in dibinde bitince konuşmaya başladı. "Bu kim?" dedi eski sevgilisi olacak orospu çocuğu. Arin, "Seni ilgilendirmez." diye cevaplayıp gitmesini ima ederek kaş göz yaptı. Eski sevgilisi sinirlendiğini belli eden bir ses tonuyla "Eski sevgilinim? Bence öğrenebilirim." dedi.
Atila ayağa kalkarak "Zaten senin lügatında olan tek sikim abazalık. Eski sevgilisi olmayı bırak eşi bile olsan seni ilgilendirmez diyorsa ilgilendirmez?" dedi. Arin Atila'yı yumuşakça kolundan çekip yerine oturttu ve karışmamasını istedi. Eski sevgilisi "Ben sana yetmedim mi de sürtünme ihtiyacı duyuyorsun? Orospu musun sen?" diye sorunca Atlas Arin'i kucağından indirip ayağa kalktığı an eski sevgilisinin burnuna yumruğu geçirdi. Adam sendeleyip gerileyince bir kaç kez daha yumruk attı. O sırada Atila, Arin Yaren ve Özlem'e buradan ayrılmasını söylüyordu.
Atlas adamın yüzünü kaydırırken, Atila kıvırcık barmaide numarasını bıraktı ve Yaren'in kolunu omzuna atıp kaldırdı. Yaren kumral çocukla konuşurken normalde hiç içmediği kadar içmişti. Atila Yaren'i yürütmeye başladığında Yaren arkasına dönüp çocuğa "Yaren Demirhan, unutma beni görüşeceğiz!" diye bağırdı. Atila hızlı adımlarla Yaren'i arabaya götürürken Özlem dans pistindr kestiği kızın telefonunu istemeye gitti.
Kavga büyüdükçe insanlar dışarıya kaçmaya başladı, çocuğun burnunu kırdığını anladığında sızmak için Arin'in elini tutup dışarı koştu Atlas. Özlem de hemen arkalarından koşup çıktı. Herkes arabaya bindikten sonra Atila gaza basarak evlerine sürdü.
Atila, Yaren ve Arin aynı evde yaşıyorlar. Özlem'in babasından ona miras kalan bir apartman dairesi var. Atlas ise okuduğu üniversitenin yurdunda kalıyor.
Arinlerin evine varınca herkes arabadan yavaşça indi. Atila herkes inince arabayı kitleyip evin kapısını açmaya gitti. Özlem Yaren'i tutarak evin içerisine girdi. Arin ve Atlas ise arka arkaya yürüyerek kapıya doğru yöneldi. Arin'in aklı hala Atlas'ın yaptığı bel hareketinde olduğu için yere bakarak yürüyordu.
"Ne oldu bir şeyini mi düşürdün?" diye sordu Atlas onunla aynı hizaya gelip yanına geçerek. Arin reddedermişçesine bir ses çıkardı ve kafasını salladı. Tam kapının önündeyken Atlas, Arin'in çenesini tutup kafasını yukarı kaldırdı. "Arada önüne de bakman gerek,"
Herkes içeri geçti ve salona oturdular. Yaren çoktan sızmıştı ve uyuyordu. Özlem telefonuyla ilgilenirken Atila, Arin'e Atlas'ın ne kadar havalı olduğunu anlatıyordu. O kadar heyecanlı bir şekilde anlatıyordu ki gören barı baştan inşa etti sanar. Ayakta anlattığı için arada zıplıyordu ve sendelerken Yaren'in uyuduğu koltuğa düşecekmiş gibi oluyordu.
Arin onu dinlerken kahkaha atıp Atila'yla dalga geçiyordu. Arada atışıyorlardı. Atlas ise Arin'in gülüşünü izliyordu.
_______
amkoyim aksiyon oldu birz neyse atlad çok taşaklı