Lassan kinyitottam a szemem. Körül néztem és nem tudom hol vagyok, egyáltalán ki vagyok én? Furcsa még a nevemet se tudom. Már egy ideje itt lehetek és semmi hangot nem hallok. Úgy döntöttem körbe nézek a szobába. Az ágyon ültem, ami elégé kényelmes az ágyal, szemben van egy ajtó. Feláltam és elindultam megnézni, amikor kinyitottam egy elég szép fürdőszoba volt előttem, volt benne egy szép sarok kád, ami elégé vonzót, mert nem tudom mióta nem fürödtem, na, mindegy. Van még egy zuhanyzó igazából az semmi extra. Amint kiléptem az ajtón elfordultam jobbra ott volt egy ablak, amin kinézve egy szép erdőt látni. Nagyon szép volt, imádom a természetet olyan nyugodt egy pár percig ott álltam és csodálkoztam a természet szépségében és utána tovább mentem.
Az ablak mellett egy szekrény van oda sétaltam hozzá és kinyitottam egy csomó ruha volt benne pólótól elkezdve a fehérneműig. Inkább visszacsuktam megfordultam és ott volt szemben a kijárati ajtó oda sétáltam és megpróbáltam kinyitni, persze hogy zárva volt. Az ajtó mellett volt egy íróasztal és felette volt egy óra. Az óra reggel hétórát mutatót. Úgy döntöttem inkább visszaülök az ágyra. Elkezdtem gondolkodni, hogy hol lehetek és miért nem emlékszem semmire. Lefeküdtem és egyre fáradtabbnak éreztem magam és végül elaludtam. Amikor felkeltem rá néztem az órára és este hat órát mutatót és ezután minden beugrót jó majd nem minden, de legalább most már be tudok mutatkozni nektek. Sziasztok, Ádám Moon vagyok, 18 éves 164 cm fehéres szürke hajam van és a szemem színe is fehéres szürke, ja és omega vagyok. A farkasom színe fehér a szemem meg ugyan úgy fehéres szürke, de ha elvesztjük az önkontrolt, akkor minden farkasnak átváttozik, a szeme színe nekem pirossá változik. Ennyire emlékszem se többre se kevesebbre.Lassan visszafeküdtem az ágyba és csak néztem a plafont. Nem tudom, mióta nézhetem a plafont, de egyszer csak hangokat hallottam olyan volt mintha valaki kinyitott volna egy ajtót. Lassú lépteket hallottam, ami egyre hangosabb lett így arra következtetem, hogy ide tart, és persze hogy mindig igazam van, bárcsak ne lenne. Megállt valaki az ajtó előtt és hallottam, ahogy kiveszi a zsebéből egy kulcsot, ami azt jelenti, hogy ki fogja nyitni az ajtót. A szívem egyre hevesebben vert, amikor meghallottam, hogy elfordította a kulcsot és akkor kinyílt az ajtó.
YOU ARE READING
Áruló a szerelem
Romance"egy 18 éves fiú, aki elfelejtett mindent, és amikor felébred, egy maffiába találja magát és még az is rátesz egy lapáttal, hogy ő omega a maffia vezér pedig egy alfa vajon kijönnek, majd egymással? és valaha visszajön a fiú emlékei a családjáról és...