2. első találkozás

58 3 0
                                    

És akkor láttam először (vagy mégsem) kb.20 éves lehet, szép fekete haja van, gyönyörű kék szeme és kb. 195 cm. Körbe nézett a szobában, és amikor meglátott elkezdett felém jönni. Amikor ő lépet egyet felém én meg hátrébb csúsztam az ágyon egy kicsit ezt addig játszottuk amig én neki nem ütköztem a falnak. Ő is megállt. És láttam, hogy mondani akar, valamit csak nem tudja, hogy mondja, mert azért elég fura ez így.
-Szia, Ádám.
Ennyit mondott és utána csak nézett és bennem ezután annyi kérdés felmerült először is honnan tudja a nevemet? Miért vagyok itt? Miért nem emlékszem semmire? Lehet, hogy valami családtagom, csak nem emlékszem rá? De azt még megtudtam állapitani róla, hogy ő egy alfa. Nagyon finom eper illata van. Egyre kínosabb hogy semelyikünk nem szólal meg. Nem tudom, mit mondjak, most kérdezem meg tőle, hogy hogy hívják, hátha beugrik ki az. Vagy, hogy miért vagyok itt. De mielőtt bármit is mondhattam volna megszólalt
-Nem vagy éhes? Hozzak valamit?
Erre csak bólintottam egyet ő megfordult és kiment. Nyitva hagyta az ajtót.  Most lehet megkéne szöknöm? De nem tudnék hová menni. Hallom, ahogy elkezd matatni így úgy döntöttem körbe nézek kint hát ha felismere ezt a helyet. Amit kiléptem az ajtón el lehetet menni jobbra meg ballra. Jobbra egy lépcső volt és arról lehetet hallani, ahogy az az a srác, csinál valamit. Így inkább elindultam ballra. Mind a két oldalon ajtók voltam így elkezdtem szépen sorban benyit az elsőbe egy fürdő volt. A második egy szoba volt ugyan úgy nézet ki, mint az enyém szóval ez egy vendégszoba lehet. A harmadik mögött is egy szóba volt csak ez más, hogy nézet ki ebbe a szobában a fekete és fehér szín dominál. Az ágy fekete volt a mellette lévő kis komód fehér volt még egy szekrény az fekete színű volt, a szobában volt még egy íróasztal és egy könyves polc ez a kettő fehér volt. És a szobában volt még egy ajtó, ami mögött szerintem a fürdő szoba van, de azt inkább nem néztem. És az utolsó ajtó mögött meg egy dolgozó szoba volt legalábbis szerintem az, mert csak egy íróasztal volt benne meg az asztal mögött polcok, ami tele volta valami íratókkal. De nem tudtam sokáig nézni, mert hallottam, ahogy valaki trappol fel a lépcsőn így gyorsan elkezdtem visszamenni a szobába csak valamit elfelejtettem nem csuktam be az utolsó szoba ajtaját, de nem tudtam ezzel törődni. Szerencsére még előtte vissza értem a szobába így nem fogja észrevenni, hogy kimentem legalábbis remélem. Mosolyogva jött be a szobába egy tálca kajával. Azt akarja, hogy ezt itt mind megegyem jó igaz, hogy farkas éhes vagyok, de szerintem ennyi kaját kb. egy hét alatt eszek meg.Amikor látta, hogy milyen fejet vágott kuncogott egyet. Nagyon aranyos, ahogy nevet várj most komolyan azt mondtam, hogy cuki ÚRISTEN MI VAN VELEM?-Nyugi nem muszáj megenned az egészet csak nem tudtam mit szeretsz ezért hoztam mindent, ami itthon van. Mondta és rám mosolygott azt hittem majd elolvadok ÚRISTEN MÁR MEGIN ILYENRE GONDOLOK AAAAAA. Én rámosolyogtam. Amúgy azt még nem is mondtam milyen mély érces hangja van. Oda adta a tálcát.
-Én most kimegyek és hagylak enni nyugodtan, szólj ha végeztál akkor visszajövök.
Várj, de még most se tudom a nevét akkor, hogy szóljak neki? Látta az arcomon a kétségbeesést.
-Bocsi még be se mutatkoztam Logan vagyok.
Nyújtott a kezét, amit nem fogadtam el. Látta, hogy nem fogok vele kezet fogni láttam a szemeiben egy kis dühöt, de gyorsan el is tüntette. Ezután már tényleg kiment elkezdtem enni, de igazából elvettem a tálcáról egy almát és semmi mást. Amikor befejeztem azon gondolkodtam, hogy most szóljak neki vagy inkább ne. Az utóbbira jutott a választásom leraktam a tálcát az asztalra és én után elfeküdtem az ágyon és elkezdtem gondolkodni, hogy ez a Logan srác milyen lehet. Ránéztem az ajtóra csukva volt lehet bezárta csak nem figyeltem. Hajtót a kíváncsiság így felálltam és elindultam megnézni, hogy nyitva van-e az ajtó, de persze hogy nem volt miért lett volna. Lépéseket hallottam így inkább gyorsan visszamentem az ágyba és felkuporodtam az egyik sarokba. Hallottam, ahogy megáll és kinyitja az ajtót. Amint megláttam megint a szemében láttam a dühöt csak vissza fogta magát rám nézett
-Mondtam szólj, ha kész vagy.
Mondta, de nem olyan hangnemben, mint amivel eddig beszélt velem, hanem hallottam a hangjában a düht. Ezután nem mondott semmit megfogta a tálcát és kiment a szobából és most hallottam, ahogy bezárja. Kifújtam a levegőt és elkényelmesedtem az ágyon. Rá néztem az órára és este 11 órát mutatót. Így úgy döntöttem megpróbálok aludni egy idő után elnyomott az álom.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Sep 21, 2023 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Áruló a szerelem Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ