1

1.8K 56 11
                                    

Bir direğe yaslanıp elimdeki paketten bir sigara aldım. Sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirirken çantamdaki çakmağı bulmaya çalışıyordum. Küçücük çantada çakmağımı bir türlü bulamayınca sinirlenip çantayı yere fırlattım. Felaket başım dönüyordu. Bardan çıkmadan önce son attığım shotlar yeni yeni etkisini gösteriyordu.

"Sikeyim çakmağını."

Dudaklarımın arasındaki sigarayı geri alıp doğruca karşıyı izlemeye başladım. Şehrin tüm ışıkları birbirine giriyordu. O sırada yanımda hissettiğim sıcaklıkla başımı çevirdim. Bana tutulan bir çakmak ve onun turuncu ateşi... Başımı biraz daha yukarı kaldırdım bu çakmağın sahibini görmek için. Gözlerim direkt koyu mavi derin gözlerde takılı kaldı. Ne güzel gözlerdi bunlar böyle... Ateşten yayılan turuncu ışıkla adeta harmanlanmıştılar şu an.

"Sigara için."

Dikkatimi dağıtan iki kelime bu sefer tüm yüze odaklanmama neden oldu. Simsiyah saçlar, öpülesi nemli kiraz dudaklar, dikkatimi çeken o zarif çıplak boyun ve o gözler... Ay gibi parlıyordu bu nereden çıktığını bilmediğim kız.

"İyi misin?"

Yüzünde kaybolmuştum. Kimdi bu kız? Sigaramı tekrar dudaklarımın arasına yerleştirdim ve bana doğrulan çakmağa yaklaşıp sigarayı yaktım. Derince içime çektim dumanı karşımdaki yüzden gözlerimi ayırmadan. Çakmak da söndü o sırada.

"Tutuldun mu?"

"Sana tutuldum."

Kız tek kaşını havaya kaldırarak beni süzdü.

"Siz hetero kadınlar her içtiğinizde keşke birden lezbiyene dönüşmeseniz."

Dediği şey gülmeme neden olmuştu.

"Onu nereden çıkarttın?"

"Saat gece yarısını geçiyor, barın önündesin, tek başınasın ve sarhoşsun. Büyük ihtimalle erkek arkadaşınla bir sorun yaşadın ve üzgünsün. Şu an erkeklerden nefret ediyorsun o yüzden seni koynunda teselli edecek bir kadın arıyorsun."

"Bu deneyimi baya yaşadın herhalde?"

"Çok değil, birkaç kez. Ama bunu anlamak çok da zor değil."

Ben sırıtıyordum ama o gayet ciddiydi. Tam birkaç kelime söyleyecekken çalan korna sesiyle kafamı çevirdim. Gri Wolsvagen'i görmemle acele etmem gerektiğini anladım. Karşımdaki kıza aceleyle son birkaç şey söylemek için başımı çevirdiğimde kimse yoktu. Etrafa bakındım ama göremedim. Gitmişti. Şansıma söverek ikinci kez çalan kornayla arabaya doğru koştum.


Yeni kurgu <3

Aydan Güzel  • gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin