A találkozás

518 17 1
                                    

Egy szép nyári napon a versenyemre készülödtem. Miután felöltöztem elindultam a hévhez mivel a kocsim szervizben van.
Reggel 9-re kellet oda érnem és szokásomhoz híven késésben voltam. Sikeresen megérkeztem a helyszínre és gyorsan átöltöztem a sport ruhába. Az edzőm kint várt dühösen.
-Azt hittem nem jössz.
-Sosem hagynám ki ezt a lehetőséget, ezt te is tudod.-Mondtam egy kicsit gúnyosan a szemébe nézve.
Elkezdődött a meccs.Csak úgy repült a tollaslabda a levegőben.
Mikor érkezik egy labda és én későn nyúlok érte ezért földet ér.Kicsit elbizonytalanodtam, de tudtam ha itt most feladom akkor több ilyen lehetőséget nem kapok az életben.
Tehát folytattam a versenyt ahogy csak tudtam minden erőmet bele fektettem hogy nyerhessek. Meccslabdám van. Érkezik a labda ugrok érte majdnem elhalad mellette az ütőm,de pont hozzá ér a repülő labdához és az ellenfelem térfelén ér földet.
Rá jöttem egy perc késéssel hogy nyertem és elkezdtem ugrálva kiabálni. Meg kaptam a díjammat és a tenisz pálya felé vettem az irányt mivel ott éppen egy mérkőzés folyt.Úgy döntöttem hogy maradok mivel délután nem volt semmi dolgom.Kiderült hogy a valmar játszik a pályán (a kedvenc együttesem). Iszonyatosan meg örültem és majdnem felsikítottam mikor is észbekaptam hogy egy versenyen ülök és rengeteg ember vesz körbe. Véget ért a versengés (Milán nyert). Vissza mentem az öltözőbe amikor
fiú hangot hallok az ajtóból. Hirtelen arra gondolok hogy Peti és Milán lesz de rájövök hogy ez lehetetlenség. Viszont ez a gondolat hamar elszáll mivel, ők lépnek be az ajtón. Én tátott szájjal bámulom őket, ők pedig mosolyogva néznek.

Egy versenyen kezdődött.....(Befejezett) (Valmar ff) (Kint van A Kövi Része)Where stories live. Discover now