Másnap reggel felkeltem és a szokásos edzésemet elvégeztem. Reggelizés közbe felvillat a telefonom, hogy Milán posztolt.Nem tudom miért de megnytitottam a képet és ő volt rajta ahogy énekel. Olyan helyes a képen gondoltam magamban.Ezzel a gondolattal egyetemben Milán írt nekem egy üzenetet.Megnyitottam.
Milán: Sajnálom a tegnap történeteket. Azt hittem lehet köztünk több mint barátság.
Nem szerettem volna rá válaszolni de valahogy azt éreztem kellene.
Rebeka: Nagyot csalódtam benned. Nem ilyennek képzeltelek.
Milán:Lehetünk még barátok?
Rebeka:Még átgondolom.
Milán:Rendben akkor szia
Itt befejeződött a beszélgetés mikor a telefonom megint azt jelzi hogy üzenetet kaptam.Nem Milo volt az hanem Peti.
Peti: Ugye rám nem haragszol?
Rebeka: Nem dehogy is,te nem tettél semmit!
Peti:Huh akkor megnyugottam.Esetleg nem szeretnél este eljönni velem valahova?
Rebeka: Milán is ott lesz?
Peti:Nem.
Rebeka:Akkor igen.
Peti:Ennyire haragszol rá?
Rebeka: Hát igen.
Peti: mennem kell,de megyek érted, hatra legyél kész!
Rebeka:Oks!
Erre az üzenetre már nem kaptam választ szóval csak annyit tudok hogy hatra jön de hogy hova megyünk azt nem.Fél hatkor elkezdtem készülődni egy melegítő szettet vettem fel. Peti kicsit késve de megérkezett.A Duna partra mentünk kajálni. Kikértük az ennivalót és Petihez oda mentek képet kérni. Halk lépteteket hallok a hátam mögül.Valaki megfogja a vállamat,Milán az.
-Nagyon sajnálom nem szeretnélek elveszíteni.-Mondta és a fejét lehajtotta.
Nagyot dobbant a szívem mikor ezt a mondatot meghallottam.
YOU ARE READING
Egy versenyen kezdődött.....(Befejezett) (Valmar ff) (Kint van A Kövi Része)
RomanceA történet Egy Rebeka nevű lányról szól akinek szenvedélye a tollasozás. Az egyik versenyén találkozik a kedvenc együttesével.