Margitsziget

200 7 0
                                    

A másnap reggelemes is úgyan úgy kezdődött mint a többi tehát ezzel nem untatlak titeket.Már délután három óra van, ezért elkezdtem készülődni.Egy fehér melegítő szettet vettem fel hogy kényelmes legyen tekerni.Összefogtam kontyba a hajamat.Fél négy körül elindultam otthonról.
Tíz perc késéssel de oda értem, meglepő módon Petiék időben oda értek.Milán elment bringó hintót bérelni.Mi addig egy kicsit beszélgettünk Petivel.

-Hallom már nem haragszol Milánra.
-Hát igen gondolom csak elragadta a pillanat.

Ekkor megérkezik Milán.
-Na mi az csak én fogok bringó hintózni?
-Nem, mi is megyün-mondtuk nevetve.
Milán vezetett én pedig Peti mellet ültem.Nehéz volt tekerni viszont megérte a látványért.Az egész szigetet megkerültük.Rengeteget beszélgettünk,röhögcséltünk.
Nagyon élveztem.Megérkeztünk és Peti vissza vitte a biciklit. Milán felé mentem hogy tudjunk beszélgetni,mikor megbotlottam és rá estem.Az egész testemet egy bizsergő érzés járta át.
Valahogy azt éreztem hogy meg szeretném csókolni.Peti váratlanul megjelent, ezzel kizökkenttet a gondolataimból.
-Itt meg mi történik, valamit megzavartam?
-Nem, nem semmit.-mondtuk egyszerre.
Én gyorsan felálltam és felsegítettem Milánt.

-Én megyek.
-Nem szeretnél átjönni sütögetni?-Kérdezték.
-Öhm... oké.
Vettünk fagyit és miután megettük elindultunk Petiékhez.

Egy versenyen kezdődött.....(Befejezett) (Valmar ff) (Kint van A Kövi Része)Where stories live. Discover now