Valós álom

16 0 0
                                    


Lisa amint hazajött az iskolából,az ágyába feküdt és a fáradtság azonnal eluralkodott rajta,és az álmok világa csak úgy beszippantotta.

Magát látta,az ágyában feküdve.Minden úgy nézett ki,ahogyan a valóságban.Zajt hallott a földszintről,ezért lement.A lépcső alján az apját látta kiterülve,a torkáról folyt a vér.Azonnal felsikoltott,és újra magát látta,ahogyan az ágyában fekszik.

Újból hallott odalentről hangokat,és lement,miközben attól félt,hogy megint az apját látja holtan.Ez így is történt.Viszont a nyitott bejárati ajtó előtt most az anyja feküdt,a torka elvágva,feje lebegett a vérében,ami feje alá folyt.A látványtól azonnal felsikoltott.

A lány ezután ismét az ágyában ébredt,és megint hallott egy hangot odalentről.Remegő lábbal ment le a lépcsőn,apja holttestét átlépte,anyjának szétterült hullájára rá se nézett.A húga a konyha asztal előtt terült szét,elvágott torokkal.Újból felsikoltott.

Megint az ágyábán ébredt,meg sem várta az újabb zajt ami a földszintről jön,lement,majd a konyhán át sétált,a fürdőszoba ajtaja ki volt nyitva,így rálátása volt a kádra,minek oldaláról az öccsének a vére folyt,ami a torkából bugyborékolt.A szörnyű látványtól sikítani kezdett,mire újra az ágyában találta magát.

Viszont most már nem zajt hallott,hanem rendőrautók szirénáit.Arcát megtörölte,mert a szemei alatt lévő bőr ázott a könnyeitől.Indult volna le,amikor a lépcső kezdetén megpillantotta az apját pont ugyan úgy,ahogyan az álmában látta.Az anyja előtte a nyitott bejárati ajtónál feküdt.Mindkettőt ellepte a vértócsa.

Egy rendőr jött az ajtóhoz és részvételt nyilvánított a pizsamában álló lánynak,aki elkezdett sikoltozni.

Rövid horror storykWhere stories live. Discover now