??: გამარჯობა, ერთი ჭიქა კოსმოპოლიტი თუ შეიძლება!!
---დიახ ახლავე მოგიტანთ!!
???: აქ ბართან მომიტანეთ თუ შეიძლება!!
---დიახ, ეხლავე!!
*კოქტეილი გავაკეთე და გოგონას მივუტანე*
---თქვენი კოქტეილი მზად არის!!
???: გმადლობთ!!
*ძალიან ბევრი შეკვეთა მოდიოდა და ძალიან გადავიღალე, შევამჩნიე რომ გოგონა შეუძლოდ გახდა და საპირფარეშოში გავარდა. თავიდან ყურადღება არ მივაქციე, რადგან ეს ჩვეულებრივი მოვლენაა ყველა კლუბში, მაგრამ ძალიან შეაგვიანდა ამიტომ გადავწყვიტე მისთვის გამეხედა.
მუსიკა ძალიან მაღალ ხმაზე იყო, ვინ ვის ეზასავებოდა ვერ გაიგებდი.
საპირფარეშოში შევედი მაგრამ იმ გოგოს გარდა ყველა იქ იყო, კაბინებიდან კვნესის ხმა გამოდიოდა, ვიღაც ბიჭს გოგო ხელის დასაბან ნიჟარაზე ყავდა შემოსმული, ის გოგო კი სრულიად შიშველი იყო და ფეხები ბოლომდე ქონდა გაშლილი ეს ბიჭი მის კრიტოლს ლოკავდა. საზიზღრობა იყო.
იმ გოგოს ვეძებდი. ნუუ... ვიფიქრე კიდეც რომ შეიძლება რომელიღაც კაბინაში არის და ისიც ჟიმაობს მეთქი, მაგრამ არ იყო ისეთ მდგომარეობაში რომ ამის ძალა შერჩენოდა, ამიტომ ძებნა გავაგრძელე.
კლუბის სახურავიდან კივილი შემომესმა, სასწრაფოდ იქ ავვარდი და დავინახე ის გოგო, ვიღაც ბიჭი ეჯდა ზევიდან და მისი კაბის გახდას ცდილობდა, ეს გოგონა შეწინააღმდეგებას ცდილობდა ყველანაირად მაგრამ არ გამოსდიოდა.
შოკში ვიყავი, უცებ ქოთანი ავიღე რადგან თავში ჩამერტყა, მივვარდი და იმ ბიჭს ქოთანი მთელი ძალით ჩავარტყი, ძირს დაეცა და თავზე ხელს ისვამდა, მე კი იმ გოგონასთან მივედი და კაბის გასწორებაში და წამოდგომაში ვეხმარებოდი.
ვიგრძენი უცებ ვიღაცამ როგორ ჩამავლო თმაში ხელი და ამაყენა. ის სირი იყო*
YOU ARE READING
შურისძიება სიყვარულისთვის( დასრულებული)
Randomეს ფიკი არის გოგონაზე სახელად შ/ს-ზე და მაფიის ბოს ჯონგუკზე