Wojna

44 5 3
                                    

Dzis nadszedl dzien w kturym miala odbyc sie wojna ganguw. Wstalam z luzka a nastepnie poszlam do lazienki wziac zimny prysznic. Wrucilam do pokoju i przebralam sie w czarne ledzinsy i tego samego koloru crop top, wlosy zwionzalam w dwie ruwnolegle kitki(zdjencie na dole)

 Wrucilam do pokoju i przebralam sie w czarne ledzinsy i tego samego koloru crop top, wlosy zwionzalam w dwie ruwnolegle kitki(zdjencie na dole)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

i poszlam cos zjesc do kuchni.
Dzis mialam spotkac sie z Bachom, ktura tez nic nie wie o moim planie.
Po zjedzeniu postanowilam obejzec film w pustyni i purzczy.
Muj samohud sie zepsul wiec do bachy pojechalam na rolkah.
*Wieczur*
Wlasnie wyhodze od mojej przyjaciulki, do posiadlosci pani johnson musze dojehac na rolkah wienc moze byc trudno. Gdy juz bylam na miejscu z daleka zobaczylam mnustwo czarnych samohoduw oraz dwa czołgi, zakradlam sie w krzaki arz nagle moim oczom ukazal sie arnold ktury stal przed paniom johnson obaj mierzyli sobie z broni w lep, na drzewie musial siedziec czlowiek pani johnson ktury mial wycelowanom bron w arnolda jednak on nie mug tego widziec, zauwarzylam rze ten typ zamierza zaszczelic arnolda wienc szybko podjechalam na rolkach i go oslonilam.
Arnold pow.
W ulamku sekundy uslyszalem glosny huk i jakies cialo kture na mnje spadlo odwrucilem sie a moim oczom ukazala sie Klementyna, ktura miala rane postrzalowom, szybko zaciongnolem jom w krzaki i zaczolem uciskac rane, moi ludzie rozpoczeli wojne.
-Arnold ja-a nie hce umierac.
-Spokojnie myrzko nie umzesz.
Musialem cos zrobic. Wziolem dziewczyne pod pahe i szybko ucieklem do czolgu. Wsadzilem jom do bagaznika i odjehalem w strone szpitala.
Klementyna pow.
Obudzilam sie na szpitalnym luzku podpienta do kropluwek. Obok mnie spal arnold obudzilam go i spytalam co sie stalo.
-zostalas postzelona ale spokojnie jest jusz gites majones.
-acha
-Klementyno czy wyjdzierz za mnie.
-TAK.
I rzyli dugo i szczensliwie
Koniec.

Pienkna i BestiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz