ilk görüşmemiz çok heycanlanmıştım çünkü neredeyse 1 sene 2 senedir az da olsa yazışıyorduk hiç görüşmek nasip olmamıştı görüşceğimiz zaman benim eliz adında sevgilim vardı ben sizin o taraflarda çalışıyordum onu çok iyi hatırlıyorum ve ben sana 5 dakikada olsa dışarı çıkabilir misin diye sormuştum korkarak neden korkarak sordum çünkü ben ne zaman sana bululmak istediğimde ekiyordun bu seferde hiç ümidim yoktu ama gelirim dedin çok ama çok sasırmıştım o anki duygum hem heyecan hem korku hem eliz yüzünden de biraz tırsaklık elizle aramız o dönemler kötüydü o beni çok seviyordu ama uzak mesafe ilişkisi oldugu için benim pek hevesimde yoktu ayrılmak istiyordum ve senide gerçekten arkadaşım olarak görüyordum ve ben evinin oraya okulun tam köşesine gelip beklemeye başladım sen bi 5 dakika kadar bekletip gelmiştin ayaklarında emojili panduf hiç unutmuyorum üstünde mor bi hoodie tarzı bir şey saçların ilk gördüğüm zaman hafif kızıl ama çok kısa kahküllü boyu minnak yanakları al biri geldi ama aşırı samimi gelmiştin ben de çalışıyorum belki beğenmez ter kokuyorum diye çantamdaki deodorantı unutup sizin evin çaprazınızdaki a-101 den sen gelmeden önce deodorant almıştım sen öyle çok samimimi gelince gerçekten ama gerçekten aşık olacağım kız bu demiştim ve gelip bana sarıldın ben de sana sarıldım o zaman ben 18 yaşındaydım ve 18 yıldır hiç bu kadar güzel sarılmayı huzur dolu sarılmayı kimsede bulamamıştım ve mizah kaliten çok iyiydi zaten mesajlardan da ne kadar iyi oldugunu biliyordum sana orada aşık olmuştum çok aşık olmuştum hemde ve o günden sonra biz daha çok mesajlaşmaya başladık bir iki gün sonrada ben elizden ayrılıp tam 2 saat sonra akşam saatleriydi sana yazdım yanımda arkadaşlarımda vardı rakı içiyorduk benimle sevgili olsana la yazmıştım sen de o mesajı hiç unutmıyacağım şöyle demiştin Olurum murat can ben şaka yapıyorsun deme demiştim sen hayır olurum murat can dedin o sarılıştan beri seni çok seviyorum dedin ben o günkü mutluluğumu tarif edemem çünkü en sonunda demiştim ki ben hayatımın anlamını buldum o samimilik o mizah çok tatlı oluş o gülümseme o kısa saçlar sarılışınca artan kalp ritmi sonunda biri gerçekten bana aşık oldu dedim ve hayatım tam o gün orada başlamıştı...
Seni hala çok seviyorum.