بارت 2

93 14 9
                                    

قبل اي حاجه انا حبه اعتذر عن التأخير ده بجد بس انا كنت سايبه فرصه انكم تقرءو براحتكم وتعَيّدو كمان وآاااه كل عام وانتم بخير وعيد اضحى سعيد علينا وعلى الامه الاسلاميه كلها.
ثانيا  بقى ان شاء الله هنزل بارت جديد كل اسبوع وغالبا هيكون يوم الجمعه ولو قدرت انزل اكتر هنزل باذن الله.ثالثا بقى بما اني اتأخرت عليكم ف انا هعمل لكم تعويض او تقدرو تقولو كده عديه 😂 ف هنزل لكم بارتين ان شاء الله مش واحد بس.

الله اكبر 💜
الحمدلله 🤍
لا اله الا الله 🧡
استغفرالله العظيم و اتوب اليه 💚

حكمتي لكم : -

الحياه كالبيانو ....... هناك اصابع بيضاء وهي السعاده و هناك اصابع سوداء وهي الحزن ، ولكن .... تأكد انك ستعزف على الاثنتين لكي تُعطَى الحياه لحنًا☺️.

احبكم في الله ❤️

النجمه يا قمر قبل ما تبدئي قراءه.

في بيت حسن الشربيني.

وفجاه وبدون اي مقدمات :-

عمرو يضرب سهير بخفه على كتفها :
ما خلاص بقى هو فرح ، ما كفايه زغاريط لتكونيش فاكره نفسك قاعده في حنه .

( بالله عليكم ما تشتمو واستهدو بالله كده وصلو على النبي😅 لاني عارفه إن دماغكم راحة بعيد البارت اللي فات بس ايه 😱عمرو ما طلعش وحش اهو وانتو ظلمتوه كلمه لكل من ظلم عمرو😾 ربنا يسامحك😂 وبالله عليكم وخاصة صحباتي الي بعتولي واتس يسألو انا صحبتكم برده ف بلاش تدعو عليا 😂 )

سهير بتكتم ضحكتها وبتمثل الحزن :
في ايه يا عمرو مش اختي وفرحانه لها .

عمرو : يا حبيبتي مقولناش حاجه بس مش لازم تعبري عن فرحتك بالهيصه الي انت عملاها دي

يس قطع كلامهم بصياح : ياعني انت يا بت يا همسه يا شبر ونص انت بقيتي الاولى على الجمهوريه
يس بيضرب كف بكف : آاااااااه منك يا زمن

همسه بضحك : تخيل بقى انك هتحترم الشبر ونص دي ( إنه الانتصاااار يا ساده😅) همسه كملت بغضبوبعدين ايه بت دي الزم حدودك يا جدع انت ، كملت بفخر انت دلوقتي بتكلم الدكتوره  همسه حسن عز الدين الشربيني .

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنه عرشه ومداد كلماته ❤️

سهير بجديه وبتوجه كلامها لحسن : بس اشمعنا انت الوحيد يا بابا الي فضلت ثابت على وضعك يعني ومتصدمتش يعني زينا .

انتظرت امنيتي ❤️❤️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن