One-1

50 5 2
                                    

Taehyung ve jungkook sevgili olalı tam 6 yıl geçmişti. Taehyung ve jungkook diğer görülebilecek çiftlerden daha samimi,daha masum ve daha mükemmeldi.

Taehyung ve jungkook her gün birlikte zaman geçirirlerdi. Ve günün çoğunda hiç yorulmadan mutfakta birlikte pastalar, turtalar, sebze ağırlıklı hamurlar ve gibisinden yemekler yapıp birlikte vakit geçirirlerdi. Taehyung sakin ama jungkookun yanına gelince eğlenceli ve yerindedurmayan, varlıklı , ailesinin şirketinde ailesini memnun etmek için uğraşan, küçüklüğünü ailesi yüzünden yalnız geçirmiş biriydi.

Jungkook ise tam onun tersi bir kişiliğe sahipti. Evden çalışıyor ve kendi parasını kazanıyor, ailesinden ayrı yaşıyor ama her fırsatta onları ziyaret ediyor, eğlenceli, neşeli ve mutluluk saçan biriydi. Küçüklüğünü hep dışarılarda arkadaşlarıyla vakit geçirerek geçirirdi.

Jungkook ve taehyung'un sevgili olduğunu çok az kişi biliyordu. Taehyung bilerek bunu medyaya yansıtmıyordu.

Taehyung'un babası, Taehyung'un gay olduğunu ve Jungkook ile sevgili olduğunu bilmiyordu. Oldukça katı bir babaydı. Ve Taehyung ile Jungkook'un sevgili olduğunu öğrenirse onları uzaklaştırmak için elinden gelen her şeyi yapardı. Varlıklı idi ve Jungkook ve ailesini tekte mahvedebilirdi. Bu yüzden Taehyung, babasının öğrenmemesi için elinden gelen herşeyi yapıyordu.

Taehyung'un annesi dıştan bakılınca sessiz ve iyi bir anne gibi görünürdü. Ama bu tarafını sadece medyaya gösterirdi. Taehyung küçükken,  annesi hep eve sarhoş gelir elinden gelse oğlu Taehyung'u doğduğu için öldürmek isterdi. Çünkü Taehyung'un babası; o doğduğundan beri annesini önemsemiyor, her gün farklı kişiler ile aldatıyor, ona vurmaya bile kalkışıyordu. Taehyung ise bunlari sesizce kenardan izliyor ve hiç birşey yapamıyordu. Çok kez intehara kalkışmış ama hep onun ile ilgilenen büyükannesi onu kurtarmış ve ona intiharın kötü birşey olduğunu anlatmaya çalışmışdı.

Taehyung'un bu dünyada Jungkook ile tanışana kadar tek büyükannesi vardı yanında.

Taehyung'un dersleri hep iyidi ama ailesi daha fazlasını istedi. Büyükannesi onu tebrik için hep lunaparka götürürdü. Taehyung lise 3'de iken Jungkook ile tanışmışlardı. İlk başlarda ikiside birbirlerine arkadaş gözü ile bakarken sonra ikiside birbirine tutulup sevgili olmuşlardı. Taehyung ailesinden gizlemek istediğini Jungkook'a söylemiş idi ve Jungkook onu anlayışla karşılamıştı.

Yine Taehyung sözleşmişlerdi ve birlikte sahile gitmeye karar vermişlerdi. Sözleşmelerine göre Taehyung saat tam 14.00'da kapıya gelecek ve sahile gideceklerdi. Jungkook sahilde yamek için sandviç ve meyveler hazırlayıp bir bez poşete koymuştu. Ve sevgilisini bekliyor idi. Kapı çalınmıştı ve Jungkook koşarak kapıyı açıp sevgilisine sarılacaktı ki Taehyung geri çekildi. "Ne oldu sevgilim küs müyüz?" dedi Jungkook anlam vermeye çalışarak. "İçeride konuşalım Jungkook"dedi Taehyung boş gözlerle.

İçeri geçtiler ve koltuğa oturdular. Jungkook kendisi ve taehyung için meyve suyu doldurdu. "Jungkook-"
dedi Taehyung konuşmaya başlamak için ama Jungkook onu böldü." Sevgilim önce meyve suyunu iç sonra konuşalım daha vaktimiz var sonuçta." dedi Jungkook ama Taehyung söze girdi." Benim vaktim yok Jungkook! Ben seninle iken başkasıyla beraber oldum ve hamile onu seviyorum ve yarın düğünümüz var. Gelirsen sevinirim. Ve olay çıkarma senin için iyi olmaz." Jungkook duydukları karışısında 3 dk. donuk kaldı ve " Hayır sevgilim... sen yapmazsın beni a-aldatamasın sen yapmazsın! Şakamı 1 nisan falan mı bugün şaka yapıyorsun!!"

Taehyung söze girdi" sana ilk başlarda bana güvenme dedim jungkook seni üzerim dedim bana uzulmem dedin şimdi üzülmüş ayakları yapma!"

"N-ne diyorsun sen ya? Nasıl bir insa-ansın sen? Bir günde nasıl değiştin böyle? Beni hiç mi sevmedin? Hiç mi vicdan azabı çekmedin?" Dedi jungkook. Jungkook suan hıçkırarak ağlıyordu. Ve sinirle elindeki bardağı yere fırlattı. "Jungkook yeter!! Geliyorsan gel düğünüme sonra bidaha arama ve rahatsız etme beni. İşte düğün davetiyesi görüşürüz." Jungkook'un hıçkırıkları artmıştı. "Sana tek bişey söylemek istiyorum Taehyung. 6 yılımı benden çaldın ve şimdi gelip seni aldattım yarın düğünüm var diyorsun. Nasıl bir karaktersizlik bu? Ve son olarak kendi çöplüğünüzde boğulun sen ve metresin! Şimdi çık evimden!!"

Taehyung evden cıktı ve arabasına bindi şimdi hem o hemde biricik sevgilisi ağlıyordu. Bu hayat ikisi içinde ağır gelmişti.

2 gün öncesi

Taehyung'un babası bay kim bi süredir oğlunu takip ettiriyordu. Çünkü bir terslik vardı ve farkındaydı. Taehyung eve geç saatlerde mutlu ve sevinçle geliyordu. Aile bireyleri sorduğunda ise "hiiç" diyordu. Babası oğlunu takip ediyordu. Oğlunun sürekli bir eve geldiğini görüyordu. İlk başta kız arkadaşı var sandı. Ama emin olması gerekiyordu. Bu yüzden araştırmıştı bu evin kime ait olduğunu ve kiminle kaldığını. Olaydan bir gün önce araştırmasın sonucu bay kim'e ulaştı. Ve evin Taehyung'un üzerine olduğu ve Jeon Jungkook aldı bir gençin burda yaşadığını öğrendi daha detaylısı ise Taehyung bu çocuk ile sevgiliydi. Oğlu resmen gay idi. Ve bay kim hiç olmayacağı kadar sinirliydi.

Akşam Taehyung eve gelince babası onu odasına çağırıyordu. Bunu Taehyung'a evin hizmstlisi söylemişti. İş ile alakali olduğunu sanıyordu Taehyung. Odanın kapısını tıkladı ve odaya girdi. Bay kim oldukça sinirliydi ve Taehyung bunu fark etti.

"Tae!" Dedi bay kim. "Efendim baba birşey mi oldu?" Taehyung endişeliydi." Ben seni bu dünyaya gay ol diyemi annenle oldum? Sen elin erkeklerine ev mi aldın birde sana verdiğim emeklere yazıklar olsun!"
Taehyung'un kafasından kaynar sular döküldü resmen."Baba sen bunları nereden öğrendim ve ayrıca saygısızlık olmasın ama hangi emeklerin? Küçüklüğümden beri hayatıma kendi isteklerinizi eklediniz beni hiç umursamadınız! Ben tek büyüdüm hiç bir zaman arkadaşlarım olmadı, olamadı izin vermediniz. Doğduğun gün benim için eziyet başlamıştı bile. Annem beni öldürmeye kalktı 7 kere peki sen bunu biliyor muydun? Intihara kalkışamalarımı beni hep büyük annem kurtardı sen peki hangi emeğin söylesene?" Taehyung çok öfkelenmişti. "Sana ağır bir ceza vermiyecektim ama fikrim değişti. Evleniyorsun hemde bir gün sonra bakalım daha bana bağırabilecek misin?" Taehyung aci içinde ağlıyordu ve bu ilk ağlayışı değildi.

~

Ayayay bölüm sonu ayoll zort ilk ficim deil ama ilk defa bu kadar uzun yazdım.(891 kelime) ayayya neyse hadi optumm💅🏼💗

First Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin