Jungkook duyduğu şeyler hakkında şoka uğramıştı Taehyung ve babası bay kim'in seslerini duymaya başlamıştı ve şuan dinliyordu. Bu kulak misafirliği değildi bu bir kapı dinlemekti.
"Baba bak lütfen anla beni biraz Jungkook çok kötü olmuş gözleri şişmiş, yorgun ve bitkin lütfen baba nolur beni seviyorsan lütfen bunu bana yapma lütfen!"ağlamaklı bir sesle Taehyung babasına yalvarıyordu
ve oldukça sesi kötü geliyordu.
"Beni ilgilendirmez Jungkook'un nasıl olduğu. Ve ayrıca senden nefret ediyorum. Bu evlilik gerçekleşecek. Ve sen Jiwee ile evlenip çocuk sahibi olacaksın. Bu kadar ve daha fazla uğraşma!!" Bay Kim neden bukadar sinirliydi neden oğluna kızıyordu bu kadar Jungkook bunları düşünürken ayak sesleri duydu ve çalıların arkasına saklandı bay kim öylece geçip gitti oradan. Jungkook, Jimin ve Yoongi'nin yanına döndü. Kafası cok karışmıştı."Jungkook kuzum nerdesin? Seni arıyoruz burda." Jimin korkmuştu biraz kendine zarar verir diye." İyiyim Jimin dolaştım sadece." Sonra sahney-
e Taehyung'un yakın arkadaşlarından J-hope çıktı ve biraz şarkı söyledi. Herkes mutluydu Taehyung ve Jungkook hariç. Bir süre sonra gelin Jiwee, damat Taehyung sahneye çıkıp yerlerine oturdular."Evet sayın Park Jiwee kimsenin etkisi altında kalmadan kendi özgür iradenizle Kim Taehyung ile evlenmek istiyor musunuz?" Jiwee bunun üzerine
" EVETTT" dedi. " Evet sayın Kim Taehyung kimsenin etkisi altında kalmadan kendi özgür iradenizle Park Jiwee ile evlenmek istiyor musunuz?"
Taehyung bekledi ve sadece Jungkook'a baktı. Sonunda "Hayır" dedi. Herkes şok içerisindeydi. Taehyung sahneden indi ve Jungkook'un yanına gitti. "Özür dilerim. Lütfen benimle gel dedi." Jungkook çok şaşırdı ama hiç birşey diyemedi. Taehyung onu dinlemeden bileğinden tutup Jungkook ile arabaya bindiler.Yoongi ve Jiminde düğünden ayrıldılar ve Jungkook'u aradılar. Jungkook'a bişeye ihtiyacı olursa onları aramalarını söylediler.
Jungkook öylece sessizce oturuyordu arabanın bir köşesinde. Olanları algılamaya çalışıyordu. Taehyung bir kaç kere konuşmayı denemişti ama Jungkook konuşmamıştı. Bir süre sonra sessizliği Jungkook bozdu."Ne yapmaya çalışıyorsun?"Taehyung ne diyeceğini bilemeden" Ne?" Jungkook omuz silkti." Neden onu orda bırakıp beni aldın yanına?" Taehyung ne demeye çalıştığını tam net bir şekilde anlamıştı." Çünkü 6 yılımı seninle geçirdim ve benim için her zaman önemlisin." Jungkook alaycı bir gülümseme attı." O yüzden mi nikah masasına oturdun?" Jungkook dışardan gülümseme bile içten ağlıyordu."Jungkook bilmediğin şeyler var sadece güçlü olmalısın." Jungkook artık gülmüyordu."Güçlü olmak zorunda değilim. Zaten ben küçükken de böyleydim. Kolay üzülür sonra toparlardım kendimi. Biraz büyüdüğümde ise herkes bana güçlü olmam konusunda tonlarca boş öğütler verdiler. Güyya güçlü olursam mutlu olurmuşum. Sence Taehyung mutlu muyum?" Jungkook bunları söylerken gözleri dolmuştu."Hayır. Özür dilerim." Jungkook tekrar bir soru için atıldı." O benden daha mı güzel?" Taehyung duyduğu şey karşısında sinirlendi."Dünyada çok kadın var. Kimileri çok güzel ama ben seni seçtim çünkü; bana dünyanın en güzel anlarını hatırlatan bu güzel yüze nasıl çirkin diyebilirim sence?" Jungkook artık gözleri o kadar dolmuştu ki önünü göremiyordu. "Taehyung arabayı sağa çek. Ve ben gidiyorum sende düğün yerine takrar dönüp özür dileyerek Jiwee ile evleniyorsun. Dediğimi yapmazsan birdaha yüzümü dahil göremezsin beni." Jungkook indi ve sonsuzluğa doğru yürüdü.
-----------------------------------------------------------Taehyung istemiyordu ama Jungkook onun en değerlisi idi. Onu görmezse toz dumana karışır her şeyi ve herkesi unutup giderdi. Jungkook'u unutmaya çalışır ama asla başaramazdı.
Düğün yerine vardı tekrardan. Içeri girmek istemiyordu ama yapacak hiç birşeyi yoktu. Babası şimdi onun ağzına sıçacaktı. Taehyung bu düşüncelerle arabayı park edip düğün alanına girdi. Herkes olanlari sorguluyordu hâlâ. Taehyung'un alana girdiğini görünce herkes rahatladı ama Jiwee hiç üzülmemesine rağmen Taehyung onu orda bırakıp gitti diye ağlıyordu. Jiwee normalde Jungkook ve Taehyung'a yardım etmeyi planlıyordu ama onu orda herkesin içinde bıraktığı için sinirliydi ve Taehyung'u etkileyip Jungkook ve Taehyung'u ayıracaktı. Ve istediğini elde edecekti şimdi sadece masumu oynaması gerekti.
Taehyung içeri girince babası ona saldırmamak için elinden geleni yapıyor annesi ona sövüyordu. Taehyung telafi etmek istediğini ve herkesden özür diledi. Düğün tekrarlandı. Ve herkes evine gitti. Taehyung'un annesi bayan Kim yerde sızmıştı ve yatıyordu. Taehyung onu kaldırdı ve kucağına aldı. "Bana baksana sen sen niye doğdun ki bak gene rezil oldum bak yine rüsva oldum senin yüzünden medyaya çıkamayacağım b-ence bence öl sen" Taehyung zaten yaralı bir kuştu annesi ise onu öldüren bir kartal gibiydi. En sonunda Jiwee ve Taehyung eve vardı. Taehyung kendini koltuğa attı ve telefonuna bakmaya başladı. Aslında telefona değil Jungkook ileolan fotoğraflarına bakıyordu. Ve Jungkook'a mesaj atma kararı aldı.
________________
Taetae💗
Jungkook konuşalım
mı biraz??
00.53Tavşanım🐰
Efendim Taehyung?
00.54Taetae💗
Jungkook bugün keşke
senin dinlemeseydim
ve seninle uzaklara gitseydim
kendime çok kızdım
00.56Aslında sana herşeyi
şuan anlatmak istiyorum
00.56Jungkook güzelim
biricik sevgilim benim ben
çok yalnış bi insanım biliyorum
ama lütfen bana inan
00.58Jungkook benim
biricik sevgilim sana
gelip haber vermemden
2 gün önce babam benim eve
Sürekli mutlu olmamdan
şüphelenmiş ve beni takip
ettirmiş ve sen ortaya çıkınca
bana ya başkasıyla evlenirsin
yada jungkook ve ailesi biter dedi
01.02Benimde senden ayrılmam
gerekiyordu bu yüzden
sana yalan söyledim zaten
Jiwee bize yardım edecek
merak etme sevgilim
01.12
Görüldü•__________
Taehyung mesajlaşırken Jiwee odaya girdi ve Taehyung'un telefonunu ani bir hareketle aldı. Jiwee gecelik ile kendini süslemiş idi. Taehyung ona şaşkınca baktı. "Ne yapıyorsun Jiwee?" Jiwee gülümsedi. "Biz evliyiz Taehyung ve bu gecenin biraz yavaş veya hızlı geçmesi lazım. Ama Jungkook biraz beklese olmaz mı?" Taehyung şaşkınca" ne diyorsun Jiwee bu evlilik sahte değil mi" Jiwee tekrar güldü "Hayır değildi. Biz evliyiz ve sen bu geceyi benimle geçirmek zorundasın. Taehyung hadi bana istediğimi ver!" Taehyung hala oldukça şaşkındı ve Jiwee'nin böyle bi insan olduğunu tahmin bile etmek onun için olduğundan daha da zordu.
"Jiwee sana hiçbir şey vermem veremem seni ben kardeşim gibi görüyorumve şuan bunları unutucam iyi geceler." Jiwee ilk gecede başarısız olmuştu.
Taehyung ona istediğini verememişti. Belkide onu hiç bir zaman sevmiyecekti ama hala bir umut vardı Jiwee'nin içinde. Jiwee oldukça güzel, varlıklı ve iyi bir insandı düğünde terk edilene kadar. Jiwee için bir hırs ve bir yarış başlamıştı.
______________________________________
Ayayyaaaay bitti ayol. Neyseeee ilk uzun bölüm bu. Ve azıcık insanlık yapıp uzun yazasım geldi o yüzden neyse hadi aşklar sizi kocaman optumm💗 974 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love | Taekook
Teen FictionJungkook sevdiği adamın evlendiğini kapıda eline verilen davetiye ile öğreniyor...