Jungkook ailesinin yanına Seul'e taşınmıştı. Busan'a dönmeye niyeti yoktu. Taehyung onu defalarda aramış ama Jungkook ona mesajla herşeyi bildiğini ve onu rahat bırakmasını söylemişti. Taehyung ise şuan yaptığı her yanlıştan dolayı tek tek pişmandı ama yapacak birşeyi yoktu.
Taehyung'un bu süreçte toparlaması zor olabilirdi. Jiwee'ye sen mi söyledin diye sormaya karar verdi. Ve Jiwee'nin eve gelmesini bekledi. Jiwee geç gelecekti. Bir arkadaşının partisi için gitmişti. Bir süre sonra anahtar sesi duydu. Jiwee kapıdan içeri girdi. Taehyung'u görünce şaşırdı. Çünkü Taehyung bu saatlerde uyumuş olması gerekirdi. Ama uyumamıştı.
"Jiwee biraz konuşabilir miyiz?" Taehyung sakince söylemişti çünkü birazdan bütün siniri boşalacaktı.
"Tabi Taehyung bekle geliyorum." Dedi Jiwee.Jiwee Taehyung'un yanına oturdu. Ve birbirlerine bakıyorlardı. Jiwee aşkla Taehyung sinirle. "Jiwee lütfen doğru söyle Jungkook'a sen mi söyledin hamile olduğunu?" Jiwee şimdi ne demek istedini anlamıştı. " Evet Taehyung ben dedim. Özür dilerim." Taehyung'un beklediği yanıt ise buydu. "Biliyordum zaten ancak senden böyle birşey beklenir. Sen nasıl bir insansın bizi ayırmayı başardın. Senden nefret ediyorum!"
Jiwee artık dayanamamıştı ve oda bağırmaya başladı bağırırken ağlıyordu. " Her şey senin içindi her senin içindi. Sen beni nikah masasında öyle bir bıraktın ki gururum incildi, kırıldım. Bütün arkadaşlarım benimle dalga geçti senin bi anlık heveslerin yüzünden. Nasıl hissettim anlayabiliyor musun?"
Jiwee hala ağlıyordu. " Özür dilerim Jiwee. Çok üzgünüm." Jiwee onun omzunda ağlıyor Taehyung ise onu teselli ediyordu. Bir süre sonra Jiwee Taehyung'un omzunda uyuya kaldı. Tawhyung onu kucağına alıp yatırdı. Oda yanına yattı ve üstlerini örttü. Taehyung ona biraz şans vermeye karar vermişti. Belki ona şans verirse Jiwee böyle şeyler yapmayı bırakabilirdi. Taehyung da uyuya kaldı. Birlikte uyuya kaldılar.Jungkook ise kabuslar görüyordu ama yanında Taehyung yoktu ve olmayacaktı. Artık olması da mümkün değildi. Jungkook'un oraya hiç dönmeye niyeti yoktu. Dönse bile kendini tutamazdı. Taehyung çok değişikti. Jungkook ile konuşup ondan özür dilediği gece Jiwee ile yatmıştı. Ve jungkook fazlasıyla üzgündü. İlk öğrendiğinde ağlamaktan önünü dahi göremiyordu. Onu Jimin sakinleştirmişti. Ama şimdi Seul'e geldiğinden haberleri yoktu. Taehyung'un da yoktu haberi.
3 ay sonra
Jiwee ve Taehyung 3 ayda fazlasıyla yakınlaşmış ve birbirlerini çok önemsiyorlardı. Bugün çocuğun cinsiyetini öğreneceklerdi. İkiside çok heyecanlılardı. Yanlarında Taehyung'un yakın arkadaşları Hoseok, Seokjin ve Namjoon geleceklerdi. Hastaneye vardılar. Sıralarını bekliyorlardı. Sıraları geldi ve içeri girdiler. Doktof Jiwee'yi hazırlıyordu. Ve bakmaya başladı.
"Çok haraketli bir bebeğiniz var. Göremiyorum. Biraz daha zorlayacak sanırım." Doktor gülerek söylemişti.
________________________
Kusura bakmayın kaza yaptık kendimde değildim ruhsal olarak. O yüzden geç geldi bunuda zorla yazdım üzgünüm😿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love | Taekook
Teen FictionJungkook sevdiği adamın evlendiğini kapıda eline verilen davetiye ile öğreniyor...