Kak Kam bergerak sedikit dalam selimutnya apabila suaminya bangun dari tidur. Dia dapat merasakan dahinya dikucup. Sebentar kemudian terdengan suaminya mandi. Malas rasanya nak bangun. Peram sikit lagilah bawah selimut. Hujan pulak tu kat luar.
Semalam anak-anaknya balik. Azam dan Azim. Katanya dari tempat mesyuarat dengan klien. Mereka kata on the way singgah sahaja sebab malas nak drive ke ibu kota tempat tinggal mereka. Sebab itu jugalah mereka tak bawa bini masing-masing balik bersama. Suzi bini Azim bekerja sebagai nurse sedang mengandung lima bulan dan Shiela bini Azam bekerja di syarikat koperat belum ada tanda nak dapat anak..
Budak-budak tu pun mesti bangun lambat. Ah! Tidurla sikit lagi. Malam tadi pun tidur agak lewat. Awalnya berbual dengan anak-anak mereka. Bila habis berbual masuk bilik suami pula minta di kangkangkan. Tak pernah kecewa dengan suami. Sempat cum dua kali sebelum dia pancut.
"Abang pergi ye! Pagi ni ada kuliah dengan imam, balik tengahari sikit" kata suaminya.
"Salam kat imam ye bang" kata Kak Kam. Sambil menarik selimut lagi menutupi tubuhnya yang bogel sejak main dengan suami malam tadi.
Terengar bunyi pintu bilik tertutup kemudian pintu hadapan rumah pula di buka dan tutup. Matanya kian berat. Tidur lagilah. Subuh pun belum diazan lagi.
Tap! Pintu bilik terbuka, dalam mamai Kak Kam membuka matanya. "Tertinggal apa bang?" tanyanya. Kelihatan dua susuk tubuh naik ke ke katil.
"hihihi mama!" Suara Azam dan Azim.
'Hih! Ganggu mamalah, mama nak tidur" Azim dan Azam dah pun masuk ke bawah selimut.
"Dah kahwin pun nak tidur dengan mama lagi" rungut Kak kam.
"Uik! Mama dah tak ada pakai apa-apa" jelas Azim.
"Hihihi, jom" kata Azam. Mereka pun menanggalkan kain pelikat yang mereka pakai. Masing-masing memeluk tubuh mama mereka kiri dan kanan. Tangan menggentel tetek mama mereka. Hangat sentuhan kulit ke kulit.
"Dah berbini pun nak menyusu dengan mama lagi" rungut Kak Kam. Azim menghisap susu mamanya. Tetapi Azam dan merangkak ke kangkang mama dia. Lidahnya mula menjilat kelentik mamanya. "Bau air mana papa lagi ni, hihihi" rungut Azam.
Mereka menggomoli tubuh mama mereka sehingga Kak Kam rasa lemas.
"Dah sayang, mama dah tak tahan ni, sapa nak kongkek mama dulu ni?" Tanya Kak Kam.
Azam dah pun tegak di atas badan Kak Kam. Pelir kerasnya mula merodok sedikit demi sedikit sampai santap ke pangkal.
'OhAzam anak mama" keluh Kak Kam.
"Azim mai mama hisap kote tu" Azim melutut disebelah mamanya. Kak Kam menarik pelir Azim lalu dihisapnya dengan bersungguh-sungguh. "Oh!! Sedap mama" kata Azim. Manakala Azam terus menghenjut.
Selimut yang tebal kini jatuh ke lantai. Katil berbunyi dengan iringan suara kenikmatan.
"Sayang mama cum" kata Kak Kam."Uh!!Ughhh! sedapnyaaaaa!"
Azam menarik pelirnya, Azim mengambil tempat Azam.
'Uh! Sayang!" keluh Kak Kam. Dia menghisap pelir Azam pula..
Irama nikmat awal pagi berterusan lagi.
Jamil melangkah dengan bersahaja dalam kegelapan pagi. Berkain pelikat berbaju kurta dengan songkok. Dia menuju ke arah masjid.
Sampai dihujung taman perumahan dia membelok masuk ke dalam pagar rumah yang tidak berkunci. Dengan kunci yang dibawa dia membuka pintu rumah berkembar dua tingkat lalu memasukinya. Langkahnya penuh yakin ke bilik tidur utama. Bilik yang diterangi lampu tidur menampakkan seorang wanita yang lena dengan ayunya. Dia mengucup dahi wanita tersebut.