"Oleh kerana abah dan Zam dah main dengan mak tadi. Azim minta abah dan Azam tolong kemaskan dapor. Azim nakkan mak pulak sebelum kami bertolah balik" Azim bagaikan memberi perintah.
"Ah! Sweetnya anak mak" Kata Kak Kam.
Kak Kam menyambut tangan Azim lalu berjalan beriringan ke bilik Azim. "Maaf ye bang, kesian abang kena urus dapor. Anak lelaki kita nakkan tubuh Kam. Kami main dulu ye" Kata Kak Kam sambil berjalan.
Dalam bilik Kak Kam minta untuk membersihkan badan dulu. Mandi secara ringkas. Terutama mencuci burit dan anusnya.
Bila Kak Kam keluar di lihat Azim sedang berbaring di atas katil. Sudah pun berbogel tetapi sedang menonton video dari seseorang.
"Video dari siapa tu?" Tanya Kak Kam.
"Mari mak tengok ni dulu" persila Azim. Kak Kam naik ke katil lalu duduk disebelah Azim menonton Video.
Kelihatan Suzi isteri Azim sedang memberi blowjob kepada seseorang.
"Emmm. Menantu mak ni, tengah mengandung pun buat kerja lagi, kat mana ni Azim?"
"Kat tempat kerja dialah tu, adalah dua tiga orang peminat dia, tapi dia layan yang ni dan sorang lagi sahaja. Dua-duanya doctor"
"Kat hospital ke ni?" Tanya Kak Kam.
"Dalam stor lah tu mak" jawab Azim."Azim dah buat syarat, kalau nak main kat luar kena rakam sebab Azim nak tengok"
"Ups, dah pancut!!" Kak Kam seronok bila melihat Suzi menerima pancutan yang agak banyak dalam mulutnya hingga ada yang terkeluar ke bibirnya. "Oh, balak kulup tu!" Kata Kak Kam lagi apabila melihat kepala pelir yang keluar dari mulut Suzi berkulup. Kelihatan menjilat dan menguis bukaan kulup pelir yang dihisapnya dengan hujung lidah." Emm, mak pun suka buat macam tu" Kata Kak Kam.
'Dah mak, sekarang kote tak kulup ni nak masuk kat burit mak pula" Kak Kam mengangkang dan Azim menyucuk kotenya satak ke dalam burit maknya.
Azim menghisap tetek Kak Kam macam anak kecik, kiri dan kanan. Tangannya juga bersilih ganti meramas buah dada Kak kam yang pejal.
"Uh! Bersemangat anak mak ni. Emmmm sedap sayang, keras kote Azim" Mereka kerkucupan, bersilang lidah, saling menghisap liur yang hangat"
"Azim sayang mak" bisik Azim. Hunjutnya perlahan tapi santap.
"Mak pun sayangkan Azim" Kak Kam membelai pipi anaknya.
"Mak tak fuck Uncle Nathan lagi ke?" tiba-tiba Azim bertanya.
"Masih, sesekali, dia datang main dengan mak" jawab Kak Kam.
"Dia dok mana sekarang ni mak?" Tanya Azim lagi.'
"Dia pindah ke Taman Tanjung 5, hujung utara. Dia beli rumah kat sana, kenapa?" Tanya Kak Kam.
"Azim suka tengok mak main dengan dia, Kote dia hitam besar panjang, mak pulak putih. Emm black and white betul"
"Pengaruh pengalaman Azim tengok mak dulu lah tu" usik Kak Kam.
"Dia pun Ok kan mak?" Tanya Azim.
"Ohh! Sayang, Mak cum lagiiii" Kak Kam kenajng seketika.
"Ahhh!! Emmm sedapnya.. OK macam mana tu?"
"Baik orangnya. Hari tu dia ajak Azim ke rumahnya. Dia bagi Azim fuck anak perempuannya Silvi kemudian auntie Soraya. Dia fuck anak bongsu dia Sona"
"Amboiii anak mak ni. Sapu semua mak dan anak sekali" usik Kak Kam.
"Ala mak, bukan Azim tak tahu mak pernah DP dengan Uncle Nathan dengan Adik dia Devid tu. Kat ruang tamu tulah juga. Mak punya jerit Azim tertidur dalam bilik pun terjaga"