"Bırak artık beni nolur yalvarırım!"
"Kes çeneni!"
*4,5 yıl önce*
-ilahi bakış açısı-
Felix bugün yeni okuluna gidecekti. Gitmek istemiyordu ama buna mecburdu. Annesinin babası öldükten sonra sırf para icin tekrar evlenmesi sinirini bozuyordu. O adamdan nefret ediyordu. Annesini çoğu kez aldatmışti.
Annesi is yuzunden sehir disina çıktığı zaman eve farklı kadınlar getirip onlarla yatıyordu. Eger annesine soylerse diye onu tehtid ediyordu. Üstüne üstlük dövüyordu da.
Felix kafasında ki düşünceleri boş verip okul için hazırlandı. Ayakkabılarını da giydi ve evden ayrıldı.
Buraya daha yeni taşındığı icin hiç arkadaşı yoktu. İşte o an soyle dedi icinden;'keske jeongin burada olsaydı..' jeongin onun kuzeniydi. Aralarında sadece bir yas vardi. Tek arkadaşı oydu birde jeongin'in sevgilisi, baska arkadaşı yoktu felix'in,
Okul kapısından içeri girdi. Ve müdürün odasını aramaya başladı. Yavaşça koridor da yürürken hizla biri ona çarptı. Çarpmanın etkisiyle yere kapaklanan felix sokla etrafına bakti.
Onun gibi yerde oturan bir cocuk vardı. Sari uzun saçları vardı. Belirgin yüz hatları ise dikkat çekiciydi, dolgun dudakları ise tahrik ediciydi. Okulun popüler çocuğu olduğunu düşündü,felix.
Zaten siniri tepesinde olan felix birden bağırdı;
"Önüne baksana hödük!"
"Özür dilerim, derse geciktigim icin kosuyordum affedersiniz"m
Dedi felix'in aksine sakin bir sesle ,ve elini yere dayayıp yerden kalktı. Kalktıktan sonra elini bana uzattı ve kalkmama yardim etti.
"Burada yeni olmalısın seni hiç görmedim de"
"Evet yeniyim"
"Hoşgeldin o zaman"
"Hoşbuldum"
Kafasını sallayıp gideceği esnada kolundan tutum ve gitmesini engelledim.
"Şey müdürün odasi nerede?"
Arkasını dönüp işaret parmağı ile gösterdi.
"Şurada kantinin hemen karşısında"
"Teşekkürler"
"Rica ederim"
Dedi ve hizla yukarı çıktı. Bende hemen müdürün odasının olduğu tarafa doğru yürümeye başladım. Kapının önüne gelince kapiyi tıklatıp 'gel' demesini bekledim. Sonunda beklediğim sesi duyunca kapiyi yavaşça açtım.
Beklediğim her zaman ki gibi,Koltuğunda oturan tombul kel bir adamdı. Ama bu kişi öyle değil di uzun boylu saçı olan orta kilolu ve daha 30-35 yaşların da bir genc adamdı.
"Merhaba ben yeni gelen öğrenci Lee Yonbok Felix"
Dedim ve saygı ile eğildim. Genç adam koltuğundan kalkıp yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't forget
Fanfictionhyunjin ve felix lise de birbirilerine asik olmuşlardı ve mezun olduktan sonra evlenmeye karar verdiler....