2 ay sonra okullar kapanıyor
Bugün okul kapanıyordu. Çok heyecanlıyım cidden hyunjinle evlenebilirim biraz erken ama bana bir meslek sahibi olduktan sonra evlenme işini düşünürüz dedi.
Bende onayladım. Birazdan kep atma töreni var sonra ise cocuklar ile bir yerlere gidip kutlayacağız.
"Felix!"
"Efendim jisung!"
Bana karşıdan bağıran jisung'a seslendim.
"Hadi gel başlıyor!"
"Tamam geliyorum Hyunjin orada mı?!"
"Evet burada gel!"
Koşarak yanlarına gittim. Herkes bir yerlerde bekliyordu. Müdür konuşma yapmak için kürsüye çıktı.
"Evet bir dönemin sonuna da geldik tabi bu sizlerle son senemiz umarım hepiniz iyi yerlere gidersiniz simdi hep beraber kep atmak için sayıyoruz..."
Herkes müdürün dediği ile saymaya başladı.
"Beş"
"Dört"
"Üç"
"Iki"
"Biiir"
Herkes saymayı bittirdikten sonra keplerini fırlattı. Herkes bağırıyor ve eğleniyorlar di. Bazıları arkadaşlarına veda ediyor bazıları ise okuldan kurtulduğu için seviniyordu.
Hyunjin yanıma geldi. Çenemi tutu ve hızlı bir öpücük kondurdu dudağıma.
"Hyunjin napiyorsun?!"
"Sevgilimi öpüyorum!"
"Herkesin içinde mi?!"
"Evet sorun mu var?!"
"Off tamam kesin ya sizinle mi uğraşacağız!"
Arkada Minho hyung jisung'un omzuna kolunu atmış bize doğru bakıyordu. Hyunjin ona döndü ve imali bakışlar atarak konuştu.
"Az önce tuvalette jisung'u sıkıştırıp dudağını kanatasiya kadar öpen benim zaten hyung"
"Eğer sikilmek istemiyorsan sus hyunjin!"
Sahte bir gülümseme ile hyunjin'i uyarıyordu(?) Jisung'a dönüp dudağına baktım. Yara olmuş ln! Çenesini tutup dudağına dokundum. Acidigi icin yüzünü burusturmustu Jisung.
"Hyung yara olmuş naptiiin!"
"O kadar mı kötü lixx!"
"Evveeet!"
"Jisung yüzünde koskaca bir yara izi var!"
"Abartma ln pezevvenk azıcık şey var şurada!"
Minho ve hyunjin kavga ederken jisung'un kolundan tutup okula götürdüm. Ilk yardım çantasını alip dudağına pansuman yaptım. Daha sonra çantayı geri yerine koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't forget
Fanfictionhyunjin ve felix lise de birbirilerine asik olmuşlardı ve mezun olduktan sonra evlenmeye karar verdiler....