3

155 26 119
                                    

3 Ay sonra 🤧

Bugün okul çıkışı hyunjin ile gezmeye gideceğiz. Üç ay geçti çıkma teklifi den sonra bu arada minho hyung ile hyunjin konuşurken duydum jisung'a aşıkmış demedim mi?

Galiba jisung'a çıkma teklifi edecek ama korktuğunu söyledi. Nedeni ya kabul etmezse ne olacak? Sıkıntısı sorun şu ki hanji bize daha önce den minho hyungtan hoşlandığını söyledi.

Ee bunlar daha neyi bekliyor ki?!

Annemi arayıp jeongin(!) Ile bir yere gideceğimi söyledim.  Izin de verdi. Okul bittiği gibi hyunjin ile parka gittik oradaki kiralık bisikletler vardı iki tanesini kiraladık ve parkta sürmeye başladık.

Benden mutlusu yoktu bu benim hayalimdi...

Bisikletleri kenara bırakıp çimlere uzandık, Hyunjin'in olduğu tarafa doğru döndüm. Bana bakıyordu gülümseyerek. Gülüşü çok güzeldi
Gözleri gülerken kısılıyordu.

"Felix.."

"Efendim"

"Çok güzelsin"

"Sende çok yakışıklısın çekici çocuk!"

Soylediklerimle kikirdadi. Bende ona eşlik ettim. Tamamen bana dönünce bende ona döndüm.

"Lise bitsin seni alicam nikahima görürsün"

Kikirdadim.

"Almazsan bozusuruz!"

Dedim. Sahte bir sinirle beni kendine doğru çekti ve sarıldı. Kolları belimdeydi. Bende kollarımı boynuna sardım. 

"Peki ya ailemiz?"

"Ailemiz onu sonra düşünelim be Felix"

"Tamam.."

"Az. Kaldı!"

"Neye?"

"Okulun kapanmasına 2 aydan az kaldı"(Felix ikinci dönem geldi.)

"Evet.."

"Bebeğimiz olur mu hyunjin?"

"Istersen olur!"

"Istiyor musun bebek?"

"Evet kim istemez ki!"

Tepkime gülümsedi, ve daha da sarıldı. Bende boynuna yüzümü gömdüm. Çok güzel kokuyordu. Harikaydı.

Daha sonra kalkıp deniz kenarına gittik. Deniz kenarında bir yere oturduk ve kullakliklari kulağımıza taktiktik.

Blackpink'in stay şarkısı çalıyordu. Blackpink sevdiğini bilmiyordum. Ben cok severim.

"Blackpink sever misin?"

Bana döndü ve konuştu;

"Evet seviyorum ilk tanıdığım kpop grubu. Sen sever misin?"

"Evet çok seviyorum benim de ilk tanıdığım kpop grubu!"

Kafasını sallayıp Denizi izlemeye devam etti.

don't forget Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin