"Tenimde gezinen dudaklar boynuma ıslak öpücüklerini bırakarak göğüs uçlarıma indi. Öpücüklerini küçük tepeciklere yönlendirerek sağ göğüs ucumu ağzına aldığında küçük bir inleme bıraktım ortama. Küçük tepeciği emmeye başladığında kafamı geriye atarak üst dudağımı dişlerim arasina aldım. Lanet olası çok zevk veriyordu. Üzerimdeki beden sağ göğüs ucumu bırakarak sol göğüs ucuma yönelmiş ve onu da ağzına alarak aynı işlemi uygulamıştı.
Kafasını kaldırdığında zevkten dolmuş gözlerimle ona baktım. Karanlıkta yüzünü seçemiyordum. Tek gördüğüm ay ışığında parlayan masmavi gözleri ve sert yüz hatlarıydı. Yavaşça üzerimden çekildi ve saten gömleğimin düğmelerini iliklemeye başladı. İşini bitirerek tekrar gözlerini gözlerime çıkardı. Derin mavilerinde boğuluyordum. Yavaşça yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başladı. Ve..."
Çalan alarma küfürler ederek gözlerimi açtım ve telefonumdaki alarmı kapatarak geri yattım. En güzel yerinde bitmişti yine. Bıkkınca oflayarak yataktan kalktım ve banyoya gittim. Gözlerimi açamadığım için yüzüme su çarparak geri kalktım. Diş fırçamı alarak dişlerimi fırçalamaya başladım. Bir yandan da aynadan kendime bakıyordum. Bir anda fark ettiğim şeyle donakaldım. Boynumda bir iz vardı. Küçük mor bir iz. Dün geceden kalan bir iz. Dün geceki rüyamdan kalan bir iz. Fark ettiğim şeyle çığlığı bastım.
BOYNUMDA DÜN GECEKİ RÜYAMDAN KALMA BİR İZ VARDI.
Herkese selamm uzun zamandır buralarda yoktum dedim beni özlemişsinizdir shzjzbzjbzks. Biraz daha farklı bir kurguyla tekrar karşınızdayım. Şimdi diyeceksiniz bu kız hiçbir fice devam etmiyor buna mi edicek artık okula gitmediğim için devam edicem evet düzenli bölüm gelecek. Şimdi hepinizi çok öpüyorum beklemede kalın 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream | Nomin
Fanfiction" Bu çok saçma hyuck sadece bir rüya nasıl boynuma bir iz bırakabilir?" Nomin mini fic