Salut! Sunt o fata simpla. Am 13. Nu va intrebati care e numele meu,caci nu am de gind sa vi- l spun. De ce? Pentru ca am o viata oribila. Cum adica? Deci... Sa incepem cu inceputul. Am 5 frati ( Jerry, Jack, Jason, Jonnie si Jimmy) care sunt deajuns sami faca viata mai groaznica decit este deja!
Iata o mica parte din ea: Azi mam trezit la 5 dimineata din cauza unor zgomote puternice, si ia ghiciti, erau provocate chiar de fratii mei. Erau in baie, unde tipau isteric din cauza unei tarantule pe care au pierduto prin casa. Tarantuuuulaaaa? Aaaaaaa! Atunci imi vene sa ii trimit pe toti 6 (inclusiv tarantula) in Taiwan. Era ora 7 si in sfirsit am coborit la micul dejun. Acolo am aflat ca trebuie sa stau toata ziua cu fratii mei, pe cind eu aveam in plan sa merg la Mall. Parintii au plecat la Milano, pentru o conferinta importanta. Si nu se vor intoarce decit noaptea tirziu. De aceea aveam de gind sa ii iau cu mine. Cu conditia ca vor fi cuminti. Avea cu totii ceva bani pusi deoparte,deci mam gindit sa ii las pentru 2 ore la sala de jocuri. Sunt falita,asa ca am imprumutat niste bani de la bunica. Cit timp obraznicaturile alea se zbintuiau eu am mers la film si am baut un shake de ciocolata. A venit timpul sa mergem acasa. Mam dus sa ii iau,dar se vede ca nu erau acolo. Iam cautat timp de o ora,si iam gasit pescuind banutii din fintina arteziana. Chiar in momentul acela trebuia sa ma sune mama?! Am raspuns si iam spus ca suntem acasa, privind televizorul. De data asta am scapat. Dar cit timp am fost plecati de acasa, creatura aia paroasa a facut pui. Yuck!! A trebuit sa gasim o cutie ca sai stringem pe toti si sa le dam drumul in padure. Am scapat de ei. Pe la vreo 12:00 au venit mama si tata. Aveau sacoul patat de cafea si erau pe jumatate adormiti. Ce bine ca nu au observat pinzele de paianjen din bucatarie!
Doar nu seman cu fratii mei, nu? Nuuu!?