YABANCİ MİSAFİR

882 69 61
                                    

Oturdugum koltuktan kalktim ve yeni evimi gezmeye basladim.Bu evi bana annem almisti.Sirf universiteme yakin olsun diye.Merdivenlere yaklastim ve yukari ciktim.Burada bir teras vardi.Genis uzun kocaman birde oturaklar vardi.Oturaga oturdum yavasca sallanmaya basladim.Ruzgar saclarimi savururken saclarimi duzeltmeye calisiyordum.Artik duzeltemeyince pes ettim.Merdivenlerden asagi indim mutfak hemen sol kosedeydi.Mutfaga gecip kendime bir nescafe yaptim.Nescafemi icerken kitap okumaya basladim .Yaklasik 1-2 saat sonra oturdugum koltuktan kalktim,kitap okurken uyuya kalmis olmaliydim.Her yerim tutulmustu.Nescafe bardagimi mutfaga biraktim.Yukari cikip geceliklerimi giydim.Kendimi uykunun kollarina biraktim.........


Goz kapaklarim isyan ederken yerimden dogruldum.Kapim resmen dovuluyordu.Geceligimin hirkasini giydim ve asagi indim.Kapinin boncuk kadar yerinden bir meteor gordum.Kapimi yavasca actim.Cocuk beni gorunce biraz afalladi ama hemen kendini toplayip su kapiyi ac eger acmazsan seni gozumu kirpmadan oldururum dedi.Kapimin kilit kismini kaldirdim ve onun gecmesi icin yana kaydim.Evimi inceliyordu.Bu is canimi sıkmıstı.Yerimde huzursuzca kipirdandim ve vucudumu ona dogru dondurdum.Gordugum manzara ile ben bile sok oldum.O,o kadar masum uyuyordu ki kaldiramadim bile.Yukariya yani odama cikip ona battaniye aldim.Ustunu orterken bir hisimla kalkti.Beni koltuk ve kendi arasina almisti.Ben daha ne oldugunu bile anlamamistim.Napiyorsun sen dedi bana.Bende battaniye seriyodum ustune usume diye dedim.O ayaga kalkti.Bende hemen koltuktan kalktim.Bana tamam git dedi.Sesimi cikarmadim cunku baya bir kotu gozukuyordu.Bu kisi benim evime gelen ilk yabanci misafirimdi.Acaba kimdi? Adi neydi?katil miydi? Bu sorularimi simdilik sonlandirdim.Ve iykumun beni ele gecirmesini izledim....

SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin