{5} gidcem sandınız dimi hieh

178 17 27
                                    

gidcem sandınız dimi hieh bayadır yoktum çünkü bj alex okuyodum -_- çok uzunmuş ayrıca tavsiye ederim çok ii neyse uzatmadan devam ediyim de.. nerde kaldığımı unuttum. Şsnslsndlxjclaşxmsçxxn
.
.
.
.
.
|narutonun bakış açısı|

sabah uyandığım gibi lanet okudum, nedenini söylim. Hani akşam turp gibi yatıp sabah kurumuş ve ağrıyan bir boğazla uyanırsınız ya, şu an tam da onu yaşıyorum. Yataktan zoraki kalkmayı başarıp bir bardak su içmek için mutfağa gittim. Suyu içerken sanki boğazım delincek gibiydi allah düşmanımın başına vermesin. (bizimkiler çok söylüyodu koyim dedim) "gidip ateşime bakmam lazım" hemen oturma odasından ateş ölçeri aldım (ya disney ağzına edim mis gibi tatmin eden reklam koyuyon yok acı çekiyon biliyom falan sonra DİsNey PıLasS banane aaa) vee ahh 37,5 sanırım pişicem, ama hala üşüyorum çok garip neyse bugün okula gitmicem bişey olmaz bi günden.

|meanwhile okuldakiler|

|sasuke'nin bakış açısı|

bugün okul çok garip gibi, çok sakin...Ve sessiz? Ayrıca dedikoducu sarışın (ino'dan bahsediyo) saç yapmış ve kimse dalga geçmedi? Bu garipliği bizimkiler de farketmiş olacak ki benim yanımda toplandılar

not: isimler sasuke'nin onları nasıl gödüğüne göre değişecek.

pembe çiyan: bugün çok garip, değil mi?

dedikoducu sarışın: evet yeni saç yaptım ve kimse tek bir şey bile demedi

naruto'nun arkadaşı (kiba): bu görevi ben devralıyorum. Ben olsam kuaförcüye 3'e vurdur derdim bir şey değişmezdi.

resim aşığı: mimik oynamadı.

dedikoducu sarışın: evet, naruto olsaydı daha iyisini yapardı.

şahsen önüme baktığımda ön sırada bir boşluk vardı, naruto. Yoktu? Neyse neden bu kadar umrumdaki sanki onu çok önemsiyomuşum gibi !!dikkat yandere sasuke!! aslında.. naruto geldiğinden beri daha bir aktifim, sanki naruto'yu gördüğümde ona daha çok bağlanıyorum ve bütün yakın olduğu insanlardan kurtulmak istiyorum sadece benim olsun.. Naruto'nun o güzel masmavi okyanus gözleri.. Sapsarı güneş gibi saçları.. Ve yanağındaki o tatlı çizgiler, manzaramı tamamen tamamlıyor

|TS (time skip) son ders|

dersler çoı sıkıcı, nerdeyse uykudan gebercem. Cidden naruto olmadan ben ne yapıyodum acaba? Neyse, ders zaten birazdan bitcek o zaman son hız naruto'nun evine gidicem başka çare yok çünkü. Evvet son 5 dakka birazdan zil çalar zaten..

|TS okul çıkışı|

evet. Tahmin ettiğiniz üzere, son hız narutonun evine gidiyodum aslında bir şey olduğundan değil, sadece meraktan. Naruto iyi mi diye sadece bakıcam ama neden hala koştuğumu bilmiyorum. Kimse için bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum, neyse sanırım geldim evi nerdeyse okulun hemen yanında zaten, o yüzden koşarak 2-3 dakika sürüyo. Apartmana girdim ve hemen..Ve hemen.. Ha- doğru naruto'nun katını bilmiyorum. Sanırım bütün katları dolaşcam şansımdan 5 kat, fazla değil sadece kapının üstünde "Uzumaki Naruto" yazması lazım..

|TS 1 dakika sonra|

şükür, (imanlı saske) kapıyı iki kere tıklatıp beklemeye başladım, kapı açıldığı gibi şoka uğramam bir oldu. O güzel 32 diş gülümseme gösteren naruto yerine rengi solmuş, battaniye sarılmış bir naruto karşıladı beni.

naruto: Oh...Sasuke sen mi geldin

sasuke: Evet de, bu halin ne senin? Yüzün solmuş

naruto: ateşim çok yüksek, ve evde ateş düşürücü yok. O yüzden böyleyim.

sasuke: eee beni içeri almicak mısın?

naruto: ah, üzgünüm buyur.

cidden naruto'yu bu kadar perişan halde görmek beni biraz da olsa üzmedi değil. Ama şu an düşünmem gereken tek şey naruto'nun iyileşmesi olacak sanırım. Yoksa o güzel 32 diş gülümsemesini asla göremem. (bizde bizimkini dert sanıyoruz milletin derdine bak allah başka dert vermesin zazuke bey)

dertli sasuke: yatağına yat dinlen, fazla yorulma daha kötü olursun (kolay bankacılık akbank sönsldjfksndnx)

naruto yatağına yattığında mutfağa gidim bi bez ve su alıp geldim. Bezi ısladıp sıktım, ve katlayıp (zazuke beyden ayrıntılı bez ıslatma sanatı) naruto'nun başına yavaşça koydum

| naruto'nun bakış açısı|

Allah belanı vermesin, (kız deme öyleee) sımsıcağım zaten geldi  buz gibi şeyi koydu başıma, neyse iyi gelmedi de değil aslında, allah razı olsun zazuke. (daha demin bela okuyan adamı imana getirebilen bir yazarım ben)

naruto: teşekkür ederim.

sasuke: bişey değil.

|TS 1-2 saat sonra|

|sasuke'nin bakış açısı |

saat baya geç oldu, sanırım naruto'yu burda burada bırakıp gitmem gerekecek ama hiç istemiyorum (ve hayır onları yan yana yatırmıcam o çok klas olur) ama sanırım gitmem gerekecek çünkü başka çarem yok, inş yarına turp gibi gelirsin naruto. (kurs mu açsam acaba ✨nasıl imanlı olunur✨ diye bence çok iyi)

ayy yeter bu kadar, neyse umarım beğenmişsinizdir diğer shipler bi kaç bölüm sonra ama obikaka'yı sonraki bölüm yapmayı düşünüyorum çünkü obikaka best 2. shipim o yüzden erken koycam neyse sonraki bölüme kaydırdığınızda reklam çıkmaması dileğiyle görüşürüzz ~~~

703 kelime 

Kombisiz Lise ~sasunaru~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin