6. Bölüm (Kanat'ın aşk itirafı)

77 10 3
                                    


Kanat aldığı kararla iki gündür okula gitmemiş evde kalmıştı. Düşünmek için istediğinden çok fazla zamanı olmuş sonunda bi karara varmıştı. Karar ne miydi? Ekim'e olan aşkı. Ekim okula geldi geleli bütün dengesi alt üst olmuş kendini kaybetmişti Kanat. Melisa'nın sürekli etrafında olmasından rahatsızlık duyuyordu. Bi kaç gün önce Melisa'ya " Ekim'i kendi etrafımda tutup ona bu maskeyi unutturucam bana izin ver " demişti ama işler istediği gibi gitmeyip bu oyunu başlamadan kaybetmişti. Ekim'in etkisi Kanat'ın kurduğu bütün planlarını yıkıp geçmişti, oyununu bozmuştu. Dün gece Melisa'ya Ekim'e olan aşkını itiraf edince Melisa yıkılmıştı bu habere ama bu Kanat'ın umrunda değildi. Şuanki tek derdi Ekim'e nasıl açılacağı ve Ekim'in tepkisi. Düşündüğü kadarıyla red ederdi ama her ne olursa olsun aşkını içinde tutamazdı red etsede etmesede bu işin sonunda ya üzülecek yada mutlu olucak hazırdı ikisinede.

Kanat evden çıkmadan önce Ekim'e mesaj atmıştı. ' Müsait olunca beni ara ' Mesajın ardından iki dakika geçmiş Ekim aramıştı fazla bekletmeden aramayı cevaplamıştı Kanat.

E : Efendim Kanat?

K : Buluşuyoruz Ekim hemde hemen.

E : Pardon ne demek buluşuyoruz Kanat bundan benim niye haberim yok!?

K : Bak şimdi oldu haberin hadi Ekim hazır ol on dakika içinde geliyorum seni almaya .

E : Sen delirdin iyice he ne bu emrivakiler gelmiyorum.

K : Hayat memat meselesi Ekim ihtiyacım var sana beni geri mi çeviriceksin?

E : Off tamam ya tamam hadi gel bekliyorum.

Aramayı sonlandırınca Kanat'ın yüzünde gülümseme oluşmuştu. Ekim'in en çokta bu yönünü severdi biri yardım istedimi hemen koşardı. Ekim'e 'kahraman kız' lakabını takması boşuna değildi.

-

Kanat Ekim'in evinin önüne gelmişti arabasıyla. Ekim annesinden ödev bahanesiyle  izin almıştı. İki dakika sonra evden çıkmış merdivenlerden inerken Kanat'ın arabasını görmüştü. Kanat arabasının penceresinden bakınca adeta büyülenmişti. İçi kıpır kıpır olmuş Ekim'in kapısını açmak için arabadan inmişti. Ekim gelince sırıtarak baştan aşağı süzmüştü Ekim'i.

" Vaaaovv yani benim için bu kadar süslenmen şaşırttı beni açıkçası."

" Yoo ne alaka ben hep böyle giyinirim. "

" Demek kendimizden ödün vermiyoruz e peki madem öyle olsun. Buyrun hanfendi "

Kanat kapıyı açmış Ekim'in binmesi için elini uzatmıştı. Ekim hafif bi utanmanın ardından Kanat'ın neden bu şekilde davrandığını anlamaya çalışıyordu. Kanat'ta binince arabayı çalıştırmış sürmeye başlamıştı.

" Benimle telefonda konuşan Kanat'la şuanki Kanat arasında dağlar kadar fark var"

" Ben istediğimi alana kadar öküz istediğimi alınca da insanlaşan türdenim."

" Kendini bilmen ne kadar güzel "

" Ama bi tek sana "

" Ben öküzleri sevmiyorum ama "

" Bir gün olur sende seversin "

Ekim Kanat'ın kurduğu imalı cümleyi anlamıştı. Kanat Ekim'e bakarken Ekim bakışlarını kaçırıyordu. Bir kaç saniye süren sessizliği Ekim tekrar bozmuştu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ekkan 🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin