1.BÖLÜMYağmur damlaları odamın camına sert darbelerle vurmaya başladığında göz yaşlarımı elimin tersiyle silip ağlamaya ara verdim ve yüzümü gökyüzüne çevirdim. Odamın penceresinin önündeki berjerde oturmuş ağlıyordum ne ara hava kararmıştı ya da yağmur ne zamandır yağıyordu bilmiyorum artık kendimi ağlarken nasıl kaybettiysem zaman ve mekan kavramını yitirmiştim. Gökyüzüne dalmış kafamdakilerle boğuşurken odamın kapısının çalması ile kafamı çevirdim kapıya kısa bir bakış atıp cevap verme gereği duymadan kaldığım yerden gökyüzüne bakmaya devam ettim. Adım sesleri ile aynı zamanda burnuma gelen parfüm kokusuyla gelenin İrem olduğunu anladım. Yanıma yaklaştı ve penceremin kenarına yaslandı yüzüme bakıyordu hissediyorum ama ben onun yüzüne bakmadım bakarsam ağlamam şiddetlenirdi zaten yeni sakinleşmiş sessizce ağlıyordum artık göz yaşlarım istemsiz akıyordu.
Mavişim?İrem her zamanki gibi seslensede ona bakmadım.
Mavişim yapma ama yeter bu kadar üzüldüğün sana bir şey olacak diye korkuyorum.
Yüzümü İrem 'e çevirdim ve konuşmaya başladımYetmez İrem ne kadar ağlasamda yetmez annem bana bunu nasıl yapar nasıl kıyar ?
Bak sen bile diyemiyorsun senin anen yapmaz kızını parayla satmaz.
İrem sustu bir şey diyemedi ne denilirdi ki
Hatice teyze işte yaptı yine yapacağını diye geçirdi içinden İrem ama düşündüklerini Zeynep'in yüzüne söylemedi.
Kuzum , mavişim dedim sana gel gidelim buradan diye sen kabul etmedin başka bir çözüm gelmiyor benim aklıma.
Gitsem ne değişecek İrem annemin beni para karşılığı zorla biriyle evlendirdiği çıkacakmı aklımdan ?
Ya benim ne yüküm var ona anlamıyorum.
İrem tam bir şey söyliyecektiki kapı çaldı kimdi ki bu saatte gelen annem işteydi gelemezdi. İç çekip yerimden kalktım kapıya gelince delikten baktım bu O ama neden geldi ki evimi nerden buldu ?
Neden burada ?▪︎◇ ▪︎Bölüm Sonu▪︎◇▪︎