Kafa iyi değil...

179 23 6
                                    

-Yoongi'den

Evet o sarhoş,adını bilmediğim adamı almış kendi evime gidiyordum...

Saçma diyebilirsiniz ama bu kafa iyi değil...
Evini bilmiyorum. Gidip insanlara yavşayabilir yani.(Fesatliğimi sorgulamayın)

Evime gelmiştim. Adamla birlikte girmek zordu. Ama olsun. Arabada iken uyuyakalmıştı. Bende misafir odasına koydum. Adam uyurken çok sempatik gözüküyordu. Uzun uzun adama baktıktan sonra-

Yazar:Stop stop!!
Yoongi. İçten soylicen jojuk
Sende gülme Jimin!

Jimin:Ama-

Yazar:Devam!!

Uzun uzun baktıktan sonra resim defterimi alıp aşağı indim. Adamın yüzü akılda kalıcıydı. Bende onu çizdim. Yanıma koydum ve film izlemeye başladım ve orada uyuyakaldım...

~Sabah~

-Jimin'den

Evet sabah kendime anca gelmiştim. Kimin olduğunu bilmediğim siyah ve harika bir odada uyandım. Aslında daha uykum vardı ama kaçırılmış olabilirdim. Telefonumu kontrol ettiğimde montumjn cebinde olmadığını fark ettim. Hızlıca odanın içindeki banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim. Evi aramaya başladım. İlk önce oturma odasına gittim.  Devasa bir televizyon ve L şeklimde bir koltuk vardı. Koltuğun üstünde benim karakalem olarak çizilmiş bir resmim vardı. Bakakaldım..

Sonra mutfağa gittim. Arkasında uzun,siyah saçları olan bir adam mutfak önlüğü giymiş, tavada bir yemek karıştırıyordu. Uzun uzun adama bakıp saçma sapan bütün senaryoları kurduktan sonra adamın yanına yavaşça gidip günaydın dedim. Adam arkasını döndüğünde adamın benim asik olduğum mafya olduğunu gördüm. Kalbim pıt pıt değil de küt küt atıyordu.

Yoongi:Demek uyanmışsın.

Jimin:E-evet.

Yoongi:Otur,yemek ye.

Jimin:T-tamam.

Oturmuştum. Önümde duran omletle bakışıyordum resmen. Çatalı aldım ve omletten bir parça ısırık aldım. Yumurta ve peynir tadı her şeye değerdi. Sonra bir ısırık daha ve bir daha... Tabaktaki omlet bitmişti.

Jimin:Çok güzeldi.

Yoongi:Beğendin demek?

Jimin:Evet. Ellerinize sağlık.

Yoongi:Afiyet olsun. Evi gez. İşlerimi bitirdikten sonra bırakırım seni evine.

Jimin:Tamam.
Eee telefonum nerde acaba?

Yoongi:Şurdaki masanın üstüne bak.

Masaya baktım. Telefonumu elime aldım ve gelen bildirimlere baktım.

*kankişkomm tarafından 37 arama ve 97 mesaj*

Kankişkomm:
Aloo
Aloo
Jomint
Jim
Jin
Jimin
Bı bak
Alooo
Baksana
Yaaa
Bak
Başına bir

Şey geldi
Di
Mi alooooo
Baksana ya
Yappp
Ayrrarahbdkfnf
Bakkhgg
Baggglk
Baksan bir de
Görüldü
Bile yok
Aloooogg
Bakkk
Heyyy
Anonim!!
Bizimkiler
Gelmiş
New York'tan
Aloogg
Bakh
Bakhhg sanagg
Aloo
Pistt

*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama
*bir arama

Baksanaaggg
Tamam ln uyu
Bb

*Bu kişi tarafından engellendiniz.*

Jimin:Lnnn
Engellendim.
Uhuhu
Aç engeli
Aloo
(Mesaj iletilemedi)

Engellenmiştim. Hem arkadaşlarım yurt dışından gelmişti. Eve gitmeyi isterdim. Jhope ile parti kuracaktık... Yine kalmıştım. Pencereye bakmıştım . Sonrada elimdeki telefona. Koltuğa oturdum. Yavaş yavaş gözüm yandaki çizime kaydı. Çizim karakalemdi. Ben vardım. Gözlerim açılmıştı. Arkama bakmıştım. Omletini yiyen Yoongi vardı. Önüme bakıyordum bir de arkama. Başka sayfalara baktım. Bomboştu. Sadece bir resim vardı. Yüzü tamamlanmış, boynundan sonra beyazlıklar giden bir resim...
Mükemmel...
Fotoğrafını çektim resmin. Kaydedilenlere aldım. Paylaştım bu fotoğrafı.utlu olmuştum sanki. Defter elimde duruyordu. Bıraktım tekrardan koltuğa. Yoongi yerinden kalkmıştı. Elini yıkadı. Askılıkta  olanontunu giyinmeye başladı.

Yoongi: Bir kaç işim var,geliyorum.

Jimin: İşiniz ne kadar sürer yani ne zaman gelirsiniz?

Yoongi:Bir bir buçuk saat falan. Ama isim az bugün gelirim yarım saate.

Jimin:Tamam, tamam. Bekliyor olacağım.

Bugünlük bu kadar sizi seviyoreee
Bay bay bebişler

~Yoonmin forever...

 Mafya Sevgilim ve ben ~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin