Anlamıyorsun Jhope!

116 11 4
                                    

İnstagramdan bana yazdığınız için yeni bölüm atmam gerektiğini öğrendim..

Okuyun o zmn.

Yoongi:Orospu çocuğu bir dur ya.

Yoongi'nin bunu demesi ile anırmaya başladım.
Yoongi,yastığını almış,Jin'in suratına atıyordu. Papatya çayı öneririm Yoongi.

V:Ne oldu hevesiniz yerinde?

Yoongi:Benim? hevesim? yerinde? öyle mi?

Jin:JSHDHJDBDHDHDHVD

Yoongi:Yeter! Yeter! komik değil😭😭😭

Jimin:Noldu ki?

Yoongi:Rüyamda ultra güzel,zengin bir kız gördüm. Orospu çocuğu beni uyandırdı! Ne olabilir?!

Bu cümleyi duyar duymaz gözlerim dolmuştu...
Sevdiğim adam,rüyasında güzel bir kız görmüştü ve bana ,benim önümde bu kızdan bahsetmişti.

Jimin:B-Ben bı lavaboya gidiyim.

Jhope:Nold-A AHAHHA Jimin bekle.

Yoongi:Noldu bunlara?

Rm:Ben de bilmiyoru- AGAGGA Jimin bekleğğ daha yeni anladım AMK.

Yoongi:Olum olay ne?

Jin:Allah BELANI VERMESİN YOONGİ?!

Yoongi:Ne dedim ben AMK?

V:He şey galiba...

Yoongi:Ney?

Jk:

Onu söyleyemiyoruz,maalesef

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu söyleyemiyoruz,maalesef.

V:Ya HSVSHDGDHGXX. Git Jimin'i teselli et amk.

Jk:HSVSHDBBX tamam.

-Yoongi'den

Herkes birden bire Jimin'in yanına koşmuştu. Herkes banyoya girmişti...
Ben onları takmadan önümde duran omletimi yiyordum. O güzel kokusu beni içine çekiyordu. Çatalı alır almaz omlet bitmişti...
Sandalyeden kalktım. Hala banyodalardı. Jimin'in bana verdiği pijamayı çıkarıp 'yarın giyersin' diye verdiği tshirt ve şortu giydim...

-Jimin'den

Jimin:Ya Jhope anlamıyorsun! Yoongi gözümün önünde kızlardan bahsediyor! Onu öyle gördüğümde içim parçalanıyor diyorum,anlamıyorsun?!

Jhope:Jimin seni anlıyorum! Beni dinlemiyorsun! Her insan senin gibi değil! Her insan sana aşık olmak zorunda değil! Yoongi gelip anında "seni seviyorum" demek zorunda değil! Daha ilk defa gördüğün sana göre yakışıklı bir adama aşık olduğunda sana açılacağını mı sanıyorsun?!

Jk:Jhope yeter! Bağırma!

Rm:Tamam yeter. Gidin içeri. Ben konuşurum onla.

Jhope:Her insan aynı değil...

Herkes tek tek gidiyordu yanımdan... Namjoon hariç...
Daha da yakınlaştı bana.

Rm:Sen aşık olmuşsun.
Farkındayım. Yoongi'yi daha iyi tanınan gerek Jimin.
Bunun da aşk hayatını mahvetmene izin veremeyiz. Gay olsanda olmasanda aşk hayatın boka dönüyor. Dikkat etmelisin. Elini yüzünü yıka. Sofraya gel.

Jimin: Tamam...

Namjoon da çıkmıştı banyodan. Tek kalmıştım. Gözlerim ağlamaktan kızarmıştı.

Elimi yüzümü yıkadım ve Namjoon'uj dediği gibi sofraya gittim.

Yoongi:Bir şey dicem niye herkes bana bakıyor? Eğer gerçekten benle ilgili bir şey varsa yüzüme söyleyebilirsiniz.

Jimin: Hayır,senle alakalı bir şey değil.

Yoongi:Tamam o zaman...

Herkes sessiz sakin yemeğini yemiş bitirmişti. Sonra Yoongi'nin dediği kavgalı çeteyi bulmak için yola koyulduk...

Aşkolar Duru arkadaşım istediği için bu saatte yazıyorum. Şarki dinleyerek...

Şarkılar çok guzellggg

Dinlediğim şarkılar;
-Shinunoga e-wa(speed)
-Still with you(speed)
-Diğer yarım(speed)
-Yad(speed)
-Madem(speed)

Sizde dinleyin

Sonraki bölümü yarın atarım ya da bugün...

Neyse seviyom siziiii...

~Yoonmin forever...

 Mafya Sevgilim ve ben ~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin